Javelin Finn wedstrijden Maastricht 10 en 11 mei

38
122 Berichten
Beste allemaal
Graag in grote aantallen inschrijven voor de voorjaarswedstrijden in Maastricht.
Zaterdag eerste start om 13.00u, we zeilen tot een uur of 5. Op zondag eerste start om 10u en we zeilen die dag tot 2u.
Zaterdag avond een gezamenlijk avondeten met alle zeilers in het restaurant van de jachthaven Portofino.
Kasteellaan 7, Oost-Maarland, hier ligt ook de ingang naar de zeilvereniging de Waolenwierd
Slapen op Camping Oosterdriessen (Oosterweg 1A, 6245 LC Oost-Maarland / Eijsden)
Zelf zal ik vrijdag avond al op de camping aanwezig zijn, maar zaterdag aanrijden behoort ook makkelijk tot de mogelijkheden.
Maastricht, ik hoef het niemand uit te leggen, betekend gezelligheid, zeker na deze lange winterslaap.
Komt allen, komt met velen!
Tis

Opgeven doe je hier!: http://javelin.nl/wedstrijden/inschrijven-wedstrijden.html?evid=174&meld=1

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
Moeten we reserveren voor de camping Tis? en wat zijn de kosten?

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
Hallo Tis,

Kan er op de camping ook ontbeten worden?

Wardo

38
122 Berichten
De camping kost ongeveer 2 tientje per 2 pers per veldje. zonder stroom. Er kan wel een tweede tent op zo'n veld als "bij tent"'( 5€ PP extra= 30€ per nacht voor 4 personen) Kijk ff op de site van www.oosterdriessen.nl .Er wordt op zaterdag laat gestart, dus je hoeft maar 1 nachtje. Hoewel dit het laatste weekend van de Mei vakantie is is reserveren niet noodzakelijk. Het is een grote camping.
In de noord oost hoek Wit 1 t/m 12 zijn camper plekken (daar zou ook een bijzet tent bij mogen) en links daar van (blauw) de tent veldjes.
Ik geloof niet dat er op de camping ontbeten kan worden, tenzij je zelf je ontbijt meeneemt. De jachthaven is wel een optie daar zou ik vrijdag naar kunnen kijken.
Tarief voor de wedstrijden is € 25.- per boot, te betalen bij ons aan de club. Het avond eten is extra. Ik dacht dat het volstond dit bij inschrijving aan te geven, maar de uitbater zou dit graag vooraf willen weten ivm de inkoop van materialen. Graag een mailtje met aanmelding voor het avond eten. Zou dat nog lukken?
Mochten er mensen mee komen die niet zeilen, maar wel graag in de reddingsbootjes willen assisteren, dan zouden wij daar graag van profiteren.
Tot komend weekend!
Tis

114
Harry NED557
141 Berichten
Joos en ik komen vrijdag met de camper ,en we doen graag mee met de maaltijd , Uli zal wel bij ons zijn tentje er bij zetten, dus er mogen nog drie mensen erbij op onze plek in een tentje.
Dus liefhebbers graag even hier melden, ik denk dat ik wel bij aankomst op de camping meteen moet melden met hoeveel en wie .
Tis , weten ze bij de camping dat er javelin zeilers komen en dat we bij elkaar in de buurt willen staan ?

[Harry NED557 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 9 jaar, 11 maanden terug.]
38
122 Berichten
Ja, ik heb verteld dat er zeilers komen dit weekend. De naam Javelin heb ik niet specifiek laten vallen, weet die man veel? Wil joos misschien mee op het reddings bootje? Camper plaats en veld blauw ligt tegen elkaar aan.
Tis

38
122 Berichten
Ter afsluiting, lering en vermaak, de foto's van afgelopen weekend:
www.regate.be.
Allemaal bedankt voor jullie komst. Ik heb er ook van genoten en vond het leuk om te doen ( en ook weer achter de rug de hebben ;-)
Tis

38
122 Berichten
Ter afsluiting, lering en vermaak, de foto's van afgelopen weekend:
www.regate.be.
Allemaal bedankt voor jullie komst. Ik heb er ook van genoten en vond het leuk om te doen ( en ook weer achter de rug de hebben ;-)
Tis

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken