Europese kampioenschappen 2015

Waarde zeilgenoten

Ik ben van plan volgend jaar deel te nemen aan de Europese kampioenschappen in Sunderland en dat te combineren met een vakantie in Schotland. Nu heb ik de engelsen al gevraagd naar stalling voor mijn boot gedurende de vakantie zodat ik hem niet door schotland hoef te slepen. Laat maar even weten of je ook dergelijke plannen hebt en de boot dan ergens in de buurt van Sunderland wilt stallen, voorafgaand aan of na afloop van de EURO's.

Groeten,

Wardo

3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Ik ben vast van plan naar Sunderland te gaan, maar er zijn nog veel te veel losse eindjes om iets als stalling al te plannen.

Ik zou eerst wel wat meer over de reis willen weten. Andrea heeft beloofd uit te zoeken hoe we het goedkoopst over kunnen steken; daar wacht ik in ieder geval op.
Dan kan het wel eens een stuk gunstiger zijn om een paar dubbeltrailers in te zetten en dus te trailerpoolen.... In dat geval is stalling misschien niet eens nodig.

Genoeg te doen dus.... maar nog even afwachten wat mij betreft.

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken