Te koop Javelin NED550

161
Fred NED550
54 Berichten
Mensen, via deze weg wil ik mijn boot te koop aan bieden. Na heel wat mooie jaren van zeilplezier heb ik het besluit genomen mijn boot aan te bieden voor een nieuwe enthausiaste eigenaar.
De boot is in wedstrijdconditie inclusief geldige meetbriefen er kan dus direct mee wedstrijd gevaren worden. De boot staat op een solide weg-/strandtrailer combie van Harbeck.
De boot heeft twee sets zeiler waarvan één in wedstrijd conditie. Twee spinnakers (een standaard en een licht weer spi).
De boot is o.a. uitgerust met schietboom en klaproer met borgsysteem. Verder zit er een tacktick compas bij.

De boot heeft nog veel potentie mits goed gevaren.
Ik wil de onderhandelingen starten met een vraagprijs van €3000,-

Heb je interesse neem dan contact met mij op.
Fred Wildenburg 06-23877530

[Fred NED550 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 8 jaar, 8 maanden terug.]
Snow could be Yellow.....!:?
161
Fred NED550
54 Berichten
De NED550 is verkocht aan Morten Borchorst. Morten gaat ermee wedstrijden varen in Denemarken.
Misschien in de toekomst een EK daar organiseren? smiley

Snow could be Yellow.....!:?
140
Jan NED154
87 Berichten
Gefeliciteerd Fred en gefeliciteerd Morten!!!
EK in Denemarken lijkt me een goed plan ;-)


Quote from: Fred at jul 29, 2015, 08:24
De NED550 is verkocht aan Morten Borchorst. Morten gaat ermee wedstrijden varen in Denemarken.
Misschien in de toekomst een EK daar organiseren? smiley

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken