Beantwoord H460 zoekt midzwaard en roer

374
6 Berichten
erik.van.dokkum@forbo.com Bericht, 8 jaar, 8 maanden terug
Beste Javelin-ers, na een wat ruig zeiltochtje op het garda meer is mijn houten roerblad in tweeën gebroken. Ook het midzwaard heeft zijn beste tijd gehad. Ik ben op zoek naar een tweedehands of nieuw roerblad / midzwaard. Wie kan mij verder helpen?
Groet, ErIk van Dokkum.
Deze vraag is beantwoord door erik.van.dokkum@forbo.com. Bekijk het eerst volgnde bericht.

[erik.van.dokkum@forbo.com heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 8 jaar, 8 maanden terug.]
Hoi Erik,

Heb je het al opgelost? Of ben je nog op zoek naar een roerblad?
Ik ben een beetje bang dat de roerbladen dun gezaaid zijn en mensen die eventueel een tweede hebben deze misschien wel aanhouden als reserve.
Je zou kunnen overwegen om zelf een roerblad te maken. Met wat plakwerk, veel schuren en lamineren kom je vaak een heel eind. Mocht je hier naar toe willen dan hebben we nog wel ergens een tekening van een goed profiel op de plank liggen denk ik.

Laat maar even weten.

[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 8 jaar, 5 maanden terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
374
6 Berichten
discuss.answer
erik.van.dokkum@forbo.com 2e antwoord, 8 jaar, 5 maanden terug
Beste Michiel,

inmiddels is TebSails een nieuw setje voor mij aan het maken. Ik hoop weer op veel zeilplezier.

Groet,
Erik

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken