Giek bevestiging verloren

383
3 Berichten
Beste allen,
Tijdens kapseizen is het stukje aluminium aan het masteind van de giek vermist geraakt.
Hoe kom ik aan een vervanging toe?

Groeten Morten

[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 8 jaar, 4 maanden terug.]
38
122 Berichten
Ai Morten
Dat ziet er lelijk uit. Deze ziet nog ouder uit als het oudste exemplaar dat ik ooit gezien heb. Ik denk dat je deze foto's ff moet door mailen naar Martin van Leeuwen. Als die ook niets heeft moet je zelf wat bedenken. En als hij wel wat heeft zal de prijs reuze meevallen, die oude artikelen worden zelden omhoog geprijsd.
Tis

Hallo Morten,

Het is een rond giekprofiel met een ronde pen, als je nergens slaagt kan ik je helpen met een kunststof draaideel waar je alleen gleuven in moet zagen/vijlen.

Groeten,

Wardo

383
3 Berichten
Het is mij gelukt een stukje hout te bewerken zo dat hij in de holte past. de giek zit nu de mast, maar het bootje is nog niet op het water geweest, dus maar hopen dat hij det doet.

Groeten, Morten

Hallo Morten,

Ik hoop dat je probleem met het giek-beslag is opgelost.

Ik heb echter even een andere vraag, op de achtergrond van de foto's zie ik een oranje boot. Welke boot is dat? Weet je het nummer toevallig?

Volgens mij ben je de nieuwe eigenaar van de 550? Wat is er dan met de boot op deze fotos gebeurt? Als je hier informatie over hebt ontvang ik die graag.

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
383
3 Berichten
Ik, en mijn zeilparter, heb de 550 gekocht. smiley
2 jaar geleden heb ik de 108 gekocht, even mee gezeild, en mijn nieuwe zeilpartner vond javelinzeilen erg leuk, maar de 108 te oud. Dus hebben wij de 550 gekocht.
De 108 staat nog steds in mijn tuin. Zij is niet helemaal dicht, dus er moet iets aan gebeuren.
Groeten Morten

Statistieken