Javelin Forums
Log in op Javelin.nl om te posten Geen account? Maak er een
Spiegel NIEUWE DATUM?
Volg: RSS
Dit verzoek is ook aan de Contender klasse gedaan. Geeft dit problemen voor de Javelin zeilers? Zo ja, meld dit dan op het forum. De vraag wordt ook aan de Contender zeilers gesteld. Als we met de verschuiving akkoord gaan, komt de Spanker klasse er ook bij. Er zit dan een week rust tussen Alkmaar en de Spiegel.
Jan, de Javelin wedstrijdsecretaris
xyz
Jan, Junkfood, de wedstrijdsecretaris
xyz
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
De contenders lijken er geen probleem mee te hebben.
xyz
De extra week tussen Alkmaar en de Spigel komt wel goed uit, maar i vind 21 oktober redelijk laat voor de laatste wedstrijd.... Beetje koud?
Als de Contenders komen en de Spankers, is het wel zo leuk om ook mee te doen, dus vooruit, een voorlopig ja
Gr, Arent
[Arent heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 2 maanden terug.]
Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk
Bovendien.. Bij de Spiegelplas is het altijd mooi weer
een echte zeilboot is wit van kleur
Ik heb bij ons op de thuisclub speciaal de snertcup laten verplaatsen omdat deze altijd samen viel met de Spiegelplas. Als jullie weer gaan schuiven heb ik weer twee wedstrijden op dezelfde dag en ben ik verplicht onze club wedstrijd te zeilen, want die is speciaalvoor mij verplaatst.
Verder ben ik er wel bang voor dat het een chaos gaat worden als zoveel klassen gaan komen. Traditie getrouw komen hier al heel veel Javelins.
Hoe kom ik trouwens aan die Garfield, ik hou helemaal niet van katten..
[Harry NED557 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 2 maanden terug.]