Alkmaar

Beste mensen,

Ik wil heel graag bij de eerste 4 eindigen, maar wel als er meer dan 4 boten komen varen.

Kortom, uit die luie stoel en inschrijven geblazen voor Alkmaar!

een echte zeilboot is wit van kleur
114
Harry NED557
141 Berichten
Ik wil wel maar wacht nog op Uli’s beslissing. Als hij niet wil stap ik graag bij iemand in!

38
122 Berichten
Oh? Op de een of andere manier heb ik Alkmaar op 29 september staan? Ik heb mezelf voor 6 oktrober uit geleend, ik weet niet of dit nog veranderd kan worden...
Tis

Ik wil graag maar heb geen stuurman sad
Dus als iemand interesse heeft....

114
Harry NED557
141 Berichten

Ik wil graag maar heb geen stuurman sad
Dus als iemand interesse heeft....
[/quote1190152520]
Ik hou me aanbevolen, het hangt er bij Uli vanaf geloof ik of de Spiegel verzet wordt want dan kan hij niet.

Eh Harry, dit is over Alkmaar, wat is er dan met Uli en de Spiegelplas? :p

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
114
Harry NED557
141 Berichten
Hij wil er nog eentje varen dit jaar liefst de Spiegelplas, maar als die verplaatst wordt is hij aan het verbouwen en dan wordt het dus Alkmaar !ill

38
122 Berichten
Hoi, aanstaande verliezers, ik heb weer alles netjes kunnen regelen en zal er weer bij zijn. Maar wel alleen als jullie beloven me niet in het duits aan te spreken smiley
Tis G530

Du kannst naturlich auch ihnen NED405 segel dafur gebrauchen.

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
161
Fred NED550
54 Berichten
Mensen,

Jan-Thijs en ik zullen zowel Alkmaar als de Spiegel gaan varen maar heeft iemand misschien een spi-boom voor ons te leen. We zijn er achter gekomen dat die van ons veel te kort is.

B.v.d.
Fred

Snow could be Yellow.....!:?

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken