Wedstrijden 2008

153
Janjama
241 Berichten
Beste zeilers/zeilsters en aanhang,
Ik doe een verzoek om eens uw iedeen te spuien over waar te varen.
Mijn idee is dat iedereen een top 3 van wedtrijden op het forum gaat plaatsen.
Misschien kan ik er dan wat mee doen.
Verder 1 alternatief bij plaatsen.
Bij voor baat dank voor de reactie,s

De wedstrijd secretaris. !alien

xyz
124
16 Berichten
Nou, Het lijkt me zowiezo:
- Spiegelplas
- Makkum
- Workum

Het lijkt me wel eens leuk om bijvoorbeeld in enkhuizen, hoorn of medemblik te varen.Geen idee of dit mogelijk is.

North Sea Regatta, moet een absolute blijver worden
Kleine Sneekweek/Openings wedstijden
Makkum
Workum
Muiden indien mogelijk
Medemblik/Hoorn lijkt me ook zeker wel een keer leuk indien mogelijk ipv Alkmaar, deze mag van mij weg
Spiegel

Bovenstaande lijken mij toplocaties om te zeilen, en dat is waar het mij puur om gaat!

groet,

Olav

een echte zeilboot is wit van kleur
176
9 Berichten
Na de succesvolle training in Lemmer! ,
een wedstrijd op de kalender van 2008!

1. Spiegelplas
2. Makkum
3. Workum

[Sanne NED328 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 1 maand terug.]
3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Moeilijke keuze, maar.....

1. NSR
2. Makkum
3. Spiegel

Alternatief: probeer Lemmer eens, 4 boten gegarandeerd wink

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
Wat ons betreft:
Makkum
Workum
Spiegelplas

NSR waren we helaas niet bij. Anders had hij er wel bij gestaan wink

Wat Petra betreft:
Bad Zwischenahn

Sander en Jan Willem

1. Makkum
2. Bad Zwischenahn
3. Workum

tja, simpel om de leukste 3 te noemen.
1. Doen we meestal goede zaken met veel wind: Makkum op 1 + Super gezellig
2. Super gezellig, meestal niet onze beste prestatie maar op dit windbanerige meer is het altijd gezellig
3. Workum is gewoon een simpel maar meestal zeer spannend weekend omdat er over het algemeen aardig waait.

Maar ik denk dat een NSR, Giesbeek, Lemmer en Tjeukemeer aandacht verdienen als locatie voor 2008! Waar gaan we ons GeEnSpaWeWeMeJaEnFa-kampieoenschap houden? (Als alternatief op een officieel "NK", als dit niet rond te krijgen is?)

[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 1 maand terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
18
16 Berichten
Beste allen,

Erg goed idee een soort voorverkiezing te houden over de meest gewenste wedsrijden voor het volgende seizoen, ik ben alleen erg verbaasd daar wederom zoveel steun voor de NSR aan te treffen. Wij hebben vorig jaar een belofte gedaan aan de Duitse klasseorganisatie omtrent het plannen van een wedstrijd in het Pinksterweekeinde en ik vind niet dat we die afspraak, zeker als bestuur, nu zo makkelijk overboord kunnen gooien. NSR is dus wat mij betreft géén optie voor het komende seizoen.

Mijn top drie:
Makkum
Workum (NK??)
Bad Zwischenahn
Lemmer heel goed idee! NK mogelijkheden????

Verder vind ik het heel belangrijk weer te streven naar een goede kampeer/zeil locatie, al dan niet gecombineerd met een NK, liefst in het Hemelvaartweekeinde.

Groet,

Bart

Hierbij even een reactie op Bart.

Persoonlijk weet ik niets van een belofte aan de duitse klasse organisatie maar dat zegt natuulijk niet alles. Wel weet ik dat de NSR echt door vele deelnemers als een top evenement is ervaren, de reacties en steun voor de NSR verbazen mij dus in ieder geval niet. Vanuit eigen ervaing kan ik vertellen dat het zeil technisch top was, en dat het feest op de wal ook zeer geslaagd was.

Daarnaast stel ik voor dat we de wedstrijd secretaris primair aanspreken op zijn rol als wedstrijdleider, en daarnaast iemand aanstellen als verantwoordelijke voor het inventariseren/regelen van de kampeer locatie: de kampeer sercretaris. Hiermee borgen we dat we op top evenementen varen en gezien worden, en zowel op het water als ook op de kant maximaal genieten.

Groet, Olav

een echte zeilboot is wit van kleur
38
122 Berichten
Ik ken de afspraak wel. Het doet de duitsers pijn dat hun kampioenschap met pinksteren om zeep is geholpen. Meer is er echt niet nodig om de duitse klasse kapot te krijgen! Ik stem:
Steinhude met pinksteren, De grevelinge cup in het voorjaar en Roermond.
Een familie week-end met Hemelvaart. Beslist geen NSR, wie dat wil koopt maar een kiel en pocht maar met zijn spek-nek.
Tis

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken