All you need is love......

153
Janjama
241 Berichten
Hi hi .... voor alle pessimisten?! Een nieuwe feestkar voor als de bus de Elfstedentocht niet overleefd. (Doe je rustig aan, Siart?) laugh Anders is hij wel handig als bieraanhanger. Deze wagen wordt uitgevoerd met luxe luifel (op termijn) ?!


[Jan Jama heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 15 jaar, 4 maanden terug.]
xyz
114
Harry NED557
141 Berichten
Je maakt ons nieuwsgierig Jan, zo’n plaatje bijvoegen is trouwens best lastig..

[Harry NED557 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 15 jaar, 4 maanden terug.]
114
Harry NED557
141 Berichten
Op bekijk klikken , met bladeren de foto op je PC opzoeken en dan op invoegen afbeelding klikken

Berichten
zit zo vast als een huis. Het plaatsen van nieuwe foto’s lukt niet (meer)

153
Janjama
241 Berichten

[Jan Jama heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 15 jaar, 4 maanden terug.]
xyz
346
0 Berichten
Is dit die lang verwachte zeepkist van Kerseeter

38
122 Berichten
Olaf
En nu maar hopen dat de boot geen last heeft van claustrofobie, of doe je het binnelampje aan onderweg....
Tis

Accu, Lampje, liertje, koelkastje, zonnebankje, frituurtje,

een echte zeilboot is wit van kleur
114
Harry NED557
141 Berichten
En de buurman zich maar afvragen waar de rest van zijn schutting is gebleven !lol

Rapapa! Michiel to the rescue! Ik heb de posts een beetje aangepast zodat Jan zijn bedoeling meteen te zien is. Maakt alles wat duidelijker smiley

Maar begrijp ik nou dat
1: Siart je bushie gaat slopen tijdens de elfstedentoch?
2: De geplaatse foto de nieuwe frituur voor tijdens evenementen wordt? Koel, ik kan nog wel een paar pakjes frikandellen regelen smiley
3: Harry zijn schutting hiervoor is gebruikt?
4: De golvende plaat Olav het gevoel moeten geven dat ie in ieder geval niet in zijn behaagelijke villa slaapt maar dat hij zich onder het gepeupelte bevind?
5: De golfplaat zo geplaatst is dat er genoeg down-force wordt gegenereerd om het apparaat op de weg te houden?

Let me know.

[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 15 jaar, 4 maanden terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken