North Sea Regatta

161
Fred NED550
54 Berichten
Ik zoek of bemanning of een stuurman om de NSR te varen. Ik heb al bij Olaf aangegeven mee te willen varen maar een extra boot op het water is natuurlijk beter. Dus wil je sturen of bemannen dan heb ik een boot.

Snow could be Yellow.....!:?
161
Fred NED550
54 Berichten
Heb net met Olav contact gehad en we hebben besloten met zijn boot in te schrijven.

Snow could be Yellow.....!:?
140
Jan NED154
87 Berichten
Olav wil neem ik aan vrijdag varen? Wardo, Anne, Nick en ik in ieder geval wel. Zijn er nog meer gegadigden?

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
153
Janjama
241 Berichten
Beste allemaal,
De afspraak met de nsr org is dat de javelin klasse op zaterdag begint met de wedstrijden.
Bij voldoene gegadigden zal ik proberen of we op frijdag moegen mee starten.

Gr Jan

xyz
LETOP!: in de nieuwsbrief wordt gesteld dat de 1e 20 plaatsen voor campers/caravans gereserveerd kunnen worden op het terrein door de organisatie.

[blockquote]
Campers en parkeren

Op het voormalige Norfolkterrein kan door deelnemers (beperkt) kunnen worden geparkeerd. Voor inschrijvers gratis. Een plaats per boot, twee plekken voor de grotere schepen. De parkeerkaarten worden later verstrekt.
Campers en caravans
Voor de eerste 20 aangemelde campers of caravans kunnen wij een plaats reserveren. Zonder faciliteiten als water en stroom. Meld je aan via info@nsr.nl . Voor andere kampeerders verwijzen wij naar Kijkduin, waar Roompot nog plaatsen kan aanbieden, zowel voor campers, tenten als vakantiewoningen. Ook verhuurt Roompot appartementen aan de haven in het Nautisch Centrum. Check de site. Probeer te carpoolen, want het aantal overige parkeerplaatsen is beperkt![/blockquote]

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
114
Harry NED557
141 Berichten
Als je het inschrijfgeld voor 5 juni betaald hebt is het Best euro , als je later betaalt wordt het 157 euro , dus dat scheelt nogal.
Ik heb een mailtje gestuurd om een kampeerplek te reserveren maar ik heb nog geen reaktie daarop.

153
Janjama
241 Berichten
Hoi ,ik heb een camperplek,

Gr Jan

xyz
Negen aanmeldingen op de site, nog minimaal 1 te gaan dus.... Kom op allen, Wie wil hier nu niet varen??

Jeanine

Nog steeds 9 aanmeldingen, geen 10 dus voor de bewuste 22ste mei..... Hoe strak zijn ze daar? Ik heb nu nog geen inschrijfgeld betaald, maar wil dat, als het voor oons wel doorgaat natuurlijk wel graag doen voor de 5e juni...

Jeanine

207
16 Berichten
de 120 wil ook vrijdag wel varen

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken