het is wit, het grijs en het past in een trein...

jaja, het moment is daar, de 575 en de 576 zijn afgelopen week in NL gearriveerd!

Nu kan het inrichten gaan beginnen ;-)






een echte zeilboot is wit van kleur
346
0 Berichten
Gefeliciteerd met jullie nieuwe boten. Een echte aanwinst voor de klasse. Jaap

140
Jan NED154
87 Berichten
Super!!!!

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
Berichten
3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Bedankt voor de complimenten.

Mooiste nieuws is.... Er komt er nog één..... wink

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
Het jongt snel, net konijnen

een echte zeilboot is wit van kleur
153
Janjama
241 Berichten
Uit de geruchten stroom,
Er komt nog een nieuwe javelin aar nederland.
De mannen van de 120 hebben er naar horen zeggen ook een besteld.

xyz
207
16 Berichten
De geruchten kloppen! Ook de 120 wordt vervangen. Liefhebbers voor een kale romp kunnen zich bij ons melden!

38
122 Berichten
Mannen, allemaal hartstikke gefeliciteerd met jullie boten, ik gun jullie dit van harte en het is goeg voor de klasse, Chapeau, Chapeau! Voor het klassement maak ik me alleen ernstig veel zorgen over de nieuwe boot van Olaf, die komt veel te vaak.
Ik heb hier in Maastricht een prima gelegenheid om 3 ( of meer ) nieuwe boten tegelijkertijd te dopen. Het zou een traditie kunnen worden, niet waar Jan?
Daarom, schrijf jullie in voor dat gezellige evenement in Maastricht.
Arend, bedankt voor je goeie voorbeeld.
Tis

he Tis,

voorlopig hoef je nog niet bang te zijn voor competitie. De boot is nog maagdelijk wit en er zit nog geen enkel gaatje in. Wel verbazingwekkend hoe licht het nieuwe spul allemaal is. Degene die Carbon heeft uitgevonden, mag van mij de nobelprijs krijgen!

Al het spul is inmiddels wel aanwezig, nu moet het er nog in....

Maar, als kersverse Wedstrijdsecretaris ben ik het wel volledig met je eens, dat we niet vroeg genoeg kunnen inschrijven met zijn allen. Bemanning vind je altijd wel...

een echte zeilboot is wit van kleur

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken