koolstof zwaard

140
Jan NED154
87 Berichten
Samen met Wardo schiet het klussen aan mijn zwaard flink op. Sommigen hebben al wat fotootjes gezien maar nu begint het er echt op te lijken.
Afgelopen jaar wanneer ik omgeslagen was en op m’n zwaard ging staan vouwde hij zowat tegen de romp aan. Nu staat Wardo er met z’n volle gewicht op en lijkt nog geen halve centimeter te buigen. Kijken wat dat voor effect heeft aankomend seizoen...


You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
140
Jan NED154
87 Berichten
....

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
140
Jan NED154
87 Berichten
testfase...

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
140
Jan NED154
87 Berichten
ik kan er geen foto’s bij plaatsen helaas, dan zien jullie het later wel bij de NSR

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
de Kerssenkeizer 4e antwoord, 12 jaar terug
en maastricht dan, en de Kaag, en Giesbeek?

een echte zeilboot is wit van kleur
3
Arent NED576
332 Berichten
Bestanden te groot? Volgens mij is het maximum 2MB; veel foto’s zijn tegenwoordig al aardig wat groter wink

Ben niet nieuwsgierig hoor smiley

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
140
Jan NED154
87 Berichten

Nee bestanden niet te groot, ze staan wel op Facebook....

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
3
Arent NED576
332 Berichten
Maar ik boycot Facebook, en kan het dus niet zien.....

Dan moet ik maar naar Scheveningen.... ;

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
140
Jan NED154
87 Berichten
Andere opties om de foto’s te posten dan? Ik moet nog even kijken of ik nog een wedstrijd mee vaar voor de nsr. Nog niet zeker..... Overigens zijn er nog maar drie boten aangemeld voor de nsr. Inschrijven allen op www.nsr.nl!!!!!

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
de Kerssenkeizer 9e antwoord, 12 jaar terug
inmiddels 4 voor de NSR!!!

een echte zeilboot is wit van kleur

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken