een wedstrijd tussendoor.

153
Janjama
241 Berichten
Voor die gene die nog een wedstrijd willen zeilen voor Makkum en Workum is er een mogelijkheid op de Belterwiede bij ||||||||||||Giethoorn.
De zondag 8 juni zijn er drie starts iedereen is welkom.
Jaap (lancia) is al gemeld bij Jan.(wedstrijdsecretaris@javelin.nl

Bij voldoende deelname is er een mogelijkheid van een training op de zaterdag er voor.

Gr J en J %-6

xyz
Op zich heel erg leuk initiatief, maar helaas helaas, ik kan niet, ik ga andere leuke dingen doen, uiteraard in een boot.

een echte zeilboot is wit van kleur
153
Janjama
241 Berichten
een bral party in een poly valk huh???????

xyz
38
122 Berichten
Jan, een mooi initiatief waar ik graag gebruik van had willen maken, maar mijn familie noopt mij tot verplichtingen.( Niet mijn kinderen, maar mijn broers en zusjes begrijpen niet dat ik zeil...)
Tis

Dankzij Jaap Lijkendijk ontwaak ik net uit mijn zeil-winterslaap. Hij doet mij het oneerbare voorstel om zondag 8 juni in zijn boot te bemannen??? Dat wil ik toch echt niet laten gebeuren! Als er zich naast Barbara een extra bemanning aanmeldt, dan kunnen we ook de Ferrari-rode Javelin 554 in de strijd werpen. De stamkroeg ligt aan het wedstrijdwater en het wordt mooi weer.
P.S. Voor zowel ons zeilmakertje, Jaap als mij is (was) dit ons thuiswater. "Who makes me the King of the Belter".

138
Jan NED554
68 Berichten
Bovengenoemde anonieme gast is Jan ter Stege, te bereiken onder: 0522-470250 of 06-34082832. Ook mijn boot en zeiltjes zijn nog in winterslaap. Laat het me weten als je Lightning Javelin (door onverlaten in Frankrijk omgedoopt tot Anita) wilt bewonderen.

Mr A. Noniem

114
Harry NED557
141 Berichten
Volgens mij neemt Mieke Renske en Loes mee, kun je eventueel ook nog bij Renske bemannen in jouw boot !lol

138
Jan NED554
68 Berichten
Ik onderneem pas actie als iemand zich telefonisch aanmeldt. Dat is kort dag, want vanmiddag ben ik aan het vogelen. Ik stuur het liefst, want dan hoef je maar 1 zeil te bedienen. Bovendien wil Jaap in 1 streep van de beneden- naar de bovenboei rolltacken en je begrijpt zeker al wie dan al het werk moet doen.

138
Jan NED554
68 Berichten
We hadden mooi weer, 4 Javelins op het water, ik had een Engel aan boord en heb een nieuw biertje ontdekt. Kortom, het was een geslaagd weekend.

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken