NSR kamperen

18
16 Berichten
Wij kunnen er uiteraard een bijzettentje bijhebben! En onze tent kan evt. ook wel meer dan vier slapers bergen, dus daar zit ook nog rek! Onze voorkeur gaat uit naar de camping met de meeste plek, ook voor huisdieren, dat mag best een paar eurootjes meer kosten.
Duinrell klinkt wat dat betreft goed.

Bart

Voor mensen die nu in een keer "alle andere berichten zijn kwijt!" denken: links boven of links onder kan je naar de vorige/volgende pagina

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
3
Arent NED576
332 Berichten
15 kilometer is best ’n end fietsen smiley
Ben absoluut voor elke oplossing waar we met elkaar terecht kunnen. Ben ook bereid daar meer voor te betalen, Nk is geen NK zonder gezamenlijke biertjes en bbq.
Duinrell lijkt dan erg goed, ondanks de afstand. Altijd iets te beleven voor de meereizenden en zo te horen mogelijkheid van een veldje voor ons allen.

Wie gaat dit voor ons allemaal boeken? Of wordt het toch ieder voor zich?

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
153
Janjama
241 Berichten
:p mooie actie.
Mijn grote bus heeft een prive plek op het havenhoofd.

Voor zeilkleding en kleedruimte kan je in mijn bus terecht. Boot er uit en een kleedruimte voor iedereen .
je kan je zeil kleding ook laten hangen.

op de haven zijn goede douce gelegen heden.
Daarna staat er een biertje koud bij mij.

xyz
Goed initiatief Jan!!

Addict since 2000
114
Harry NED557
141 Berichten
Het maximaal aantal personen per plek lijkt 6 te zijn op Duinrell. Dit betekent dat er dus bij de prijs per persoon 1.50 Euro komt voor de plaats per nacht + 80 cent touristenbelasting. Ook moeten er reserveringskosten (8.50) betaald worden. In verband met het laatste en met de wens om de plekken op hetzelfde veld te boeken is het toch handiger als iemand alle boekingen tegelijk doet denk ik.
Op basis van het aantal aangemelde personen is dan eenvoudig het aantal te reserveren plaatsen te berekenen. Geef dan wel even aan wie onder de 4 jaar(gratis) of 50+ (3 euro korting per nacht) is.
Uiteraard verplicht aanmelden dan ook tot betalen, anders draaien de anderen voor de kosten op.
Het forum lijkt me hiervoor het beste medium.
Er moet ook iets geregeld worden voor de vertrektijd op maandag, 10 uur de plek leeg lijkt me lastig als je ook om die tijd moet starten.

Vervoer naar de haven blijft lastig , is toch zeker 3 kwartier fietsen.Met de bus kan ook die doet er ook zoiets over. Kosten : 5 strippen. Eigenlijk zouden we iemand moeten zien te vinden met een oude stadsbus die ons ’s ochtends komt ophalen, maar ja vind maar eens zo iemand wink
Harry

18
16 Berichten
Ik meld ons bij deze aan! Vier personen, allen boven 5 en onder 50. Ruimte voor twee/drie personen extra in de tent of in bijzettentje!

Groet,

Bart

We hebben nu als volgt:

1: Harry + Uli + kids + Jochem + Mark
2: Tis (+ familie) + Ramon + Michiel + Arent
3: Bart + Jeanine + kids + ?? ??
4: ?
5: ?

Jan met bus op de haven

Nog niet ondergebracht:
Jens & ??, JH & Steven, Olav & ??, Wardo & Anne, Willem & Mascha, Sander & Jan-Willem
Graag een reactie

En.... wie gaat boeken?
Wie heeft mailadres van Jens?

Addict since 2000
3
Arent NED576
332 Berichten
Sprak Willem gister. Hij heeft wél op Kijkduinpark geboekt, ivm meereizende oppas-opa en oma. Waarvan akte...

emailadres Jens: Jens.Schlittenhard@volkswagen.de

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
38
122 Berichten
Denken we ook nog aan onze duitse medezeilers, of gebruiken we deze hordeloop maar als drempel- verhoging in de hoop nu weer eens een nederlander op het podium te krijgen?

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken