Sneek en NSR

38
122 Berichten
Giesbeek ga ik wel proberen, wie gaat er nog meer mee? Kunnen jullie Gypa leren kennen. Maar ik moet me rustighouden zijden ze vandaag.
Tis

3
Arent NED576
332 Berichten
Dan ben ík er niet..... :-D

[Arent heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 16 jaar, 7 maanden terug.]
Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
38
122 Berichten
Hé, webmaster, Klaus Rikert heeft zijn boot echt aan mij verkocht. Kun je het register nog aanpassen?
Tis

114
Harry NED557
141 Berichten
Giesbeek valt in de meivakantie, we hebben na lang beraad besloten Plön en Giesbeek te laten schieten voor een weekje skien , vooral ook omdat Uli zijn huis half heeft afgebroken en daardoor weinig kan zeilen voorlopig. Ophoven wil ik wel graag naartoe.

Tis, dat je weer aan zeilen denkt betekent dat de berichten van vandaag positief waren ? Hopelijk zijn jullie er in Ophoven dan ook weer bij !

38
122 Berichten
Nou ja ik zit in de molen, het ziekenhuis in Maastricht is accademisch, dus er moeten eerst nog wat co-assistenten op me afstuderen.
Zonder gekheid er is wel wat aan de hand, maar eea moet eerst nog in de geannaliseerd worden.
Sneek moet ik laten schieten en om dan maar gelijk de noordzee op te sturen is een ander verhaal. Ik blijf zeilen, maar ik zoek geen zware omstandigheden op. Wat betreft de NSR: ik zeg nog niet dat ik niet kom en áls ik kom bepaald het weer of ik zeil..
Tis

124
16 Berichten
Is het ook mogelijk met de NSR alleen op zaterdag en zondag te varen, maar dan ook voor een gereduceerd tarief.
Vindt het namelijk een beetje prijzig de volle pond te betalen als ik maar 2 dagen mee kan doen....

153
Janjama
241 Berichten
Jan Hendrik, dit is niet mogelijk.
Wij als klasse hebben niets te melden of te regelen over het start geld.

Gr Jan

xyz
153
Janjama
241 Berichten
Het is ook mogelijk dat je mij 1 van de 2 dagen vervangd.
ik heb 2 zwaar gekneusde ribben.
Je zeilt dan met Pim in mijn boot.
Gr Jan

xyz

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken