Javelin Forums
Log in op Javelin.nl om te posten Geen account? Maak er een
EK Javelin 2006, hoe komen we daar
Volg: RSS
[blockquote=Citaat uit de Jaarvergadering...]
Deze rij je er aan de andere kant af en er is vast wel een engelsman of vrouw die de boot eventjes achter de auto wil hangen om em naar de locatie te rijden terwijl jij meerijdt of eventjes gaat lopen.[/blockquote]
Wie heeft ideeën om zo goedkoop mogelijk over te steken naar engeland?
Wie heeft er al geboekt?
Wie hebben er een dubbeltrailer waar op dit moment maar 1 boot op staat of die niet mee gaat naar het EK en em te leen hebt?
Al met al, genoeg om over te babbelen....
[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 18 jaar, 9 maanden terug.]
Addict since 2000 Sailed NED268, NED508, NED576
Jan ter Stege
Heb me rot gezocht naar oude mails en andere info over de overtochten naar Lowestoft/Filey, maar helaas nog niets kunnen vinden. Zo uit m’n hoofd meen ik dat we de laatste keer naar Filey de boot hadden van HvH naar Felixtowe, dus dat is de goeie, maar het was toen al niet zo goedkoop meer als de oude vrachtferry die we naar Lowestoft hadden. Ben even internet opgedoken, en volgens mij kost deze ferry nu ong. 450 euro, voor de auto + boot + inzittenden. Wij zijn de vorige keer samen met Jan-Willem gereisd, met een dubbeltrailer om de kosten te delen. We zoeken verder!!
Groet,
Bart
Dit schijnt FelixStowe Ferry te zijn...
Klik op het plaatje om het te stoppen met draaien, sleep met de muis om sneller of langzamer te draaien.
Druk op SHIFT (vasthouden) en sleep met de muis omin te zoomen, druk op CRTL (ook vasthouden) en sleep om weer uit te zoomen
Dit lijkt toch verrekte veel op een een vissers haventje.
Helaas kan ik de terminal voor een ferry niet ondekken. misschien dat jullie meer zien.
x)
Als ik op <a href="http://link2.map24.com/?street0=&zip0=IP11%207&city0=Felixstowe&state0=&country0=gb&name0=&lid=452c14c2&ol=nl-nl" target="_blank">de website van map24.nl</a> kijk zie ik dat felixstowe tegenover Harwich ligt. Zo snel op de kaart kijkend moet je dus helemaal omrijden via Ipswich om in felixstowe te komen?
D’r is mij verteld dat omlopen vanaf de terminal makkelijk zou zijn.... of zijn er een soort "city-ferries" ofzo?.... Wie weet hier meer van?
[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 18 jaar, 9 maanden terug.]
Addict since 2000 Sailed NED268, NED508, NED576
Dit is de kustwacht post, waarschijnlijk worden we vanuit hier een beetje gevolgd
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576