Inspiratie voor het fenomeen

3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Op de ALV werd ik nog eens bedankt voor het verzinnen van de stukjes in de Flitsen over ’het fenomeen’. Dit schept verplichtingen.....
Nu zit ik zelf midden in een verbouwing, en heb het afgelopen jaar mijn vaste bemanning om die zelfde reden moeten missen. De eindbalans van 2005 was dat ik vrijwel alles heb gevaren dat ik normaal ook zou doen, maar dan met 10 verschillende mensen en in drie verschillende Javelins.... Dit gaf mij inspiratie voor het volgende fenomeen: De invaller.

Er zijn voldoende redenen te verzinnen om niet met je vaste maat of stuurman te varen, en ik ben heel nieuwsgierig wat jullie in dit verband allemaal hebben beleefd. Ik hoor daarom graag jullie reacties, en val me alsjeblieft lastig met de meest bizarre reden waarom je ooit een invaller nodig had, of de meest bizarre ervaring met een invaller, of iets anders dat in dit verband leuk, interessant of leerzaam kan zijn. ik zal proberen er een mooi fenomeen van te schrijven voor in de eerste flitsen van dit jaar.


Gr, Arent, NED268

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken