365 te koop

8
16 Berichten
Je hebt vast wel een paar mooie fotos om er bij te zetten? Misschien spreekt dat dan iets meer aan hè smiley
Toegestaan zijn o.a. jpg, gif en png.

&lt?code
if($_POST[’javelin’]==’NED365’ && $verkoopstatus=’Te Koop’){
    display(plaatje_NED365.formaat);
          if($genot==’hoog’ || $hebbuh == ’aanwezig’){
               $koop = ’Buy, buy, buy’;
          }else{ 
               $koop = ’Andere keer’;
          }
exit;
?>

:)

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
8
16 Berichten
Hij is nog steeds te koop...:(

Michiel, hoe krijg ik die foto’s hier eigenlijk? Want dat script gaat mijn computerpetje te boven.

Dat script is maar een grapje natuurlijk.

Als je op POST REPLY klikt (ingelogd) dan krijg je een nieuw scherm waar je je reactie kan plaatsen.
Onder dit veld staan diverse opties voor de opmaak, hierin staat ook een knopje met een boom, deze klik je als je de fotos ergens anders op internet hebt staan.

Heb je een foto op je eigen computer dan kan je die er bij zetten door te klikken op ’bladeren’ onder de smilies.
Heb je dan nog een foto dan klik je op ’nog een bestand toevoegen’, fotos met een te hoge resolutie (te breed voor het scherm) worden automatisch door de site verschaald zoals de foto hieronder.

Ben je klaar met je bericht dan klik je op ’plaats bericht’ of als het een 2e bericht of later is dan klik je op ’plaats reactie’. Wil je eerst nog even kijken hoe het er uit gaat zien dan klik je ’bekijk’

Maareh, geen fotos van een vrijheid he Jaap? smiley

[br][img:width=640&height=480]../../file/public/1150447873_1_FT396_pico_op_strand_.jpg[/img][br]

[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 11 maanden terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
155
4 Berichten

Mijn Javelin 365 is te koop.
http://koopjes.marktplaats.nl/watersport_en_boten/open_zeilboten/34439469.html?adcode=6b4e601283da4e4e8bf7a99a3dcb245b

Hallo Jaap,
Is de 365 nog steeds te koop?
De link naar marktplaats.nl werkt namelijk niet (meer).
Niels

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken