Jaarbeker

He allemaal,

iedereen liep me aan mn kop te zeuren dat ik de jaarbeker moest uitrekenen, dus heb ik maar ff wat uitgerekend: [link=/overzicht-jaarbekers.html]Jaarbeker[/link]

Voor de liefhebbers:
De uitslagen worden inmiddels niet meer via een simpel bestandje gemaakt maakt worden uit een ultra coole database gehaald, check hiervoor de uitslagen pagina’s. De scores worden doorgerekend en in een tabel geplaatst.

Nu is het natuurlijk zo dat deze gegevens moeten worden ingevoerd, momenteel bezig met een knutselwerkje om na een weekend uitslagen door te kunnen geven via een formulier. Als de uitslagen zijn ingevoerd worden deze dus verwerkt in de database maar wordt ook meteen de jaarbeker volautomatisch bijgewerkt. We kunnen over een tijdje wel even een deceniumbeker van de jaarbekers maken smiley

Nu ga ik zeilen in BZ! Tot later !shy

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Geweldig dat er weer een actuele jaarbekerstand is, daar zaten we op te wachten. Eindelijk weet iedereen weer wie er in de gaten moet worden gehouden als er gevaren wordt.....
Ik wens je veel succes in BZ, zorg dat Jan-Willem er niet langs komt smiley
Om onze stand in de beker nog te verbeteren, moeten we iets uithalen met Jolly Jumper, of Jan moet zijn mast weer eens breken...Jammer

Trouwens, de opkomst bij wedstrijden is tot nu toe niet bijzonder gevarieerd. Als we iedereen die minder dan drie jaarbekerwedstrijden heeft gevaren schrappen, blijven er maar 9 (!) boten over...Da’s niet veel

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken