2e hands Spi

161
Fred NED550
54 Berichten
Hallo mensen, ik ben Fred Wildenburg de oud gediende onder jullie kennen mij misschien nog wel. ik was de trotse eigenaar van de NED225 en heb heel wat jaren met die boot aan wedstrijden meegedaan. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en ben gezwicht voor het aanbod van Jaap en heb de NED365 gekocht. Zoals bekend is er nog wel wat werk aan deze boot en is dus niet te vergelijken met mijn oude NED225 maar aan de ander kant ook weer een uitdaging. Ik zal zeker via dit forum vragen stellen en om tips vragen. Voor nu ben ik eigenlijk opzoek naar een oude spi die een van jullie niet meer gebruikt. Mijn bemanning heeft namelijk nog nooit gevaren en ik wil langzaam toe werken naar een wedstrijdboot.

Resumé: heeft iemand voor mij een oude redelijke spi?

B.v.d.
Fred

Snow could be Yellow.....!:?
Hallo Fred, leuk dat je weer een boot gekocht hebt! Voor die spi gaan we op zoek.

Jeanine

Hoi Fred, Hanneke heeft nog een oude spi in ons berginkje liggen. Dit is de oude van de NED260, is nog heel maar de wind waait er behoorlijk doorheen. Als je doel is om van alles te proberen dan is dit misschien wat voor je, is het ook niet erg als je em sloopt. Beetje zonde als dat met een nieuwe gebeurt natuurlijk....

Ik hoor het wel,
Michiel NED268

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
161
Fred NED550
54 Berichten

Hoi Fred, Hanneke heeft nog een oude spi in ons berginkje liggen. Dit is de oude van de NED260, is nog heel maar de wind waait er behoorlijk doorheen. Als je doel is om van alles te proberen dan is dit misschien wat voor je, is het ook niet erg als je em sloopt. Beetje zonde als dat met een nieuwe gebeurt natuurlijk....

Ik hoor het wel,
Michiel NED268
[/quote1168984075]

Dat klinkt als muziek in mijn oren, kunnen we in ieder geval een beetje oefenen.
Wat wil je er evt. voor hebben en hoe kunnen we hem in bezit krijgen?!?

Snow could be Yellow.....!:?
hoi Fred, wij hebben gezocht en ook nog gevonden. we hebben een spi met nr 108, blauw-rood-blauw, soepel maar slechts 1 kleine reparatie. voor 75 euro is ie van jou.

Groeten, Jeanine

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken