Extra emoticons beschikbaar

Er is nu de mogelijkheid om meerdere -emoticons in een bericht te plaatsen. ( t is natuurlijk maar de vraag of je het nodig hebt, maar goed de mogelijkheid is er )

Doe er je voordeel mee smiley

Onder andere beschikbaar !pijlrechts !pijlboven !prijs !boek !koffer !emmer !kalender !foto !klik !wolk !koffie !envelop !finish !voet !kado !lijm !huis !toet !joy !sleutel !key (L) !bug !lichtaan !lichtuit !flits !slot !tover !groot !mic !maan !ra !skull !tools !afval !letop

Dit soort onzin kan je dus verwerken in je forum berichten, als je een onderwerp aanmaakt kan de deze dingetjes gewoon aanklikken.

!prik Heeft iemand nog emoticons die er echt tussen horen! Mail ze naar <a href=webmaster@javelin.nl&gt;de Webmaster</a>

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
Het zal wel weer aan mij liggen maar hoe zit dat met dat aanklikken van emoticons?? Bij mij werkt het niet!

114
Harry NED557
141 Berichten
Even proberen sad( , ja het werkt :p . Michiel kun je nog eens uitleggen hoe je een afbeelding of foto in het bericht zet ? sad(

Michiel NED268:
Er is nu de mogelijkheid om meerdere -emoticons in een bericht te plaatsen. ( t is natuurlijk maar de vraag of je het nodig hebt, maar goed de mogelijkheid is er )

Doe er je voordeel mee smiley

Onder andere beschikbaar !pijlrechts !pijlboven !prijs !boek !koffer !emmer !kalender !foto !klik !wolk !koffie !envelop !finish !voet !kado !lijm !huis !toet !joy !sleutel !key (L) !bug !lichtaan !lichtuit !flits !slot !tover !groot !mic !maan !ra !skull !tools !afval !letop

Dit soort onzin kan je dus verwerken in je forum berichten, als je een onderwerp aanmaakt kan de deze dingetjes gewoon aanklikken.


Dit bericht is van 2003 smiley Sindsdien is er veel veranderd op de site, waaronder ook verandering in de emoticons. Dit bovenstaande bericht is echter nooit aangepast of verwijderd, sorry Jan Willem.

Plaatjes toevoegen kn als volgt: klik op de knop POST REPLY (helaas momenteel nog een engelstalige knop, nederlandse is in de maak) en je komt in een schermpje met meerdere mogelijkheden.

Plaatje toevoegen: klik op de knop Bladeren... rechts van het vak "bij te voegen bestand" en zoek het plaatje op je harde schijf op.

Emoticon toevoegen: klik op de knop met de smiley rechts onder het tekstvak

Druk op plaatsen reactie en presto, je bericht is klaar en je plaatje / bestand is er onder bijgevoegd.


[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 3 maanden terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
114
Harry NED557
141 Berichten
Ga ik meteen uitproberen

Ik ben stom van verbazing wink Gelijk ff proberen natuurlijk.
Ik kwam ergens nog een leuke foto van Hourtin :! tegen.
Als je dit ziet maak je gelijk plannen om ook te gaan
zoals je ziet Jaap moet jij ook komen smiley


Dat ziet er behoorlijk zomers uit!! Whohoo!

Op de voorgrond de NED324 en volgns mij zie ik achterin de NED544.

Goed.... Ik sluit dit deze "draad" hier af, het gaat niet echt meer over de "emoticons" zoals in het begin...

:)

Michiel

[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 3 maanden terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken