Kant en klare spullen ter verbetering van de Javelin

3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Er zijn regelmatig mensen aan hun boot aan het klussen zijn.
De meest voorkomende klus is het verbeteren van de stijfheid van oude rompen en van het dek.
Voor de romp zijn een paar kant en klare vormdelen beschikbaar, die de vloer en de zwaardkast enorm veel extra stijfheid geven. Het gaat om schotjes die onder het bankje te plaatsen zijn en om pootjes die de kop van het zwaard afsteunen.
De schotjes en pootjes passen in elke boot en zijn vrij eenvoudig met een beetje epoxy-lijm te bevestigen.
Voor 50 euro maak ik een compleet setje voor je. Op de foto’s kan je zien hoe ze er uit zien. Ik heb helaas geen goede foto’s van boten waar ze in gemonteerd zitten; die komen nog smiley

Om de boot helemaal ’af’ te maken is er ook een voetje beschikbaar voor een keerblokje en klem voor de fokkeschoot %-6 Kijk maar op de foto wat ik bedoel. De hoogte is geschikt voor vrijwel elke schootvoering en elk type fok, de breedte is geschikt voor de meest gangbare blokjes en klemmetjes. Scheelt weer een hoop gehobby wink
Een setje van deze voetjes kost 25 euro.

Stuur maar een mailtje naar arent@javelin.nl als je geïnteresseerd bent.

Gr, Arent

PS, voor de gewichtfetisjisten, een setje schotjes en pootjes weegt in het algemeen zo’n 1200 gram. Twee voetjes wegen samen meestal ongeveer 300 gram. Inclusief de lijm weegt je boot na deze plak-klus dus nog geen 2 kg meer.......Moet je voor de wedstrijd gewoon even stevig poepen, dat compenseert






Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken