Bemanning gezocht voor EK in Hourtin

Ik ben nog hard op zoek naar bemanning voor tijdens de EK in Frankijk. Vereiste: iemand met zwaardboot ervaring, spi ervaring is een pre, fanatiek gecombineerd met gezonde dosis humor.

een echte zeilboot is wit van kleur
140
Jan NED154
87 Berichten
Ik hoorde een aantal weken geleden al van Jan ten Hoeve dat er bemanning werd gezocht, heb alles gedaan om vrij te krijgen maar helaas....zucht. Volgend jaar plan ik mijn vakantie beter

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
Beste mensen,

Mocht iemand nog bemanning voor me weten tijdens de EK in Frankrijk, laat hem/haar me bellen 0646129750 anders voor mij geen EK dit jaar :-(

Dames en heren,

de klok begint te tikken, als niemand meer een suggestie voor me heeft (vriendjes, vriendinnetjes), ziet het er naar uit dat de 527 de EK niet gaat meemaken dit jaar.

Denk nog eens na, weet je iemand die bij mij kan en wil bemannen, geef het even door svp.

Groet, Olav

<strike>Via de email kreeg ik een bericht van Volker Grossmann, hij zoekt nog een stuurman voor het EK. Misschien heb jij zin om iets te combineren Olav? Hij spreekt wat gebroken nederlands zoals zijn email toont dus daar moet je vast uit kunnen komen:

Geachte Webmaster,
ik ben op de zoek (Suche) naar een roer/stuuring for onze javelin. As je een idee heeft, ben ik echt dankbaar. Mijn roep numer is: 0049-171-2620050.

Volker
</strike>

Ik had het verkeerd begrepen, Volker was op zoek naar een ROER, en niet een roerganger x)

[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 5 maanden terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
Beste mensen, ik ben reeds voorzien. Bedankt voor jullie actieve meedenken. Helemaal super, met name Hanneke en Michiel, die uiteindelijk de matching tot stand hebben gebracht. Hulde!

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken