[peiling] North sea regatta in 2008. ja of nee

153
Janjama
241 Berichten
Na de nsr te hebben gezeild wil ik langs deze weg de meeningen pijlen voor 2008 wat de north sea regatta betreft.

Geef aub een meening zodat uw wesrtijd secr dit mee kan nemen voor het jaar 2008 ?! B) !lol :p

xyz
Wat mij betreft ja. Mits we een paar maanden van te voren een camping dichtbij kunnen boeken.

Het op stroom varen vond ik echt heel gaaf. Gelukkig hadden wij al mogen oefenen in Engeland vorig jaar smiley

Filmpjes van de NSR: [link=external=http://www.nsr.nl/movies/movies.asp?lsPath=%2FNSR+2007]Filmpjes NSR[/link] De fijne Laser actie is te vinden onder dag 3, the funny one

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
Ik vind de NSR zeker voor herhaling vatbaar. Wel een paar aandachtspunten voor een volgende keer:
- op tijd aanmelden en trachten een goede camping voor allemaal te vinden. Ik stond op de de camping Duinhorst, op fiets afstand van de haven.
- meer duidelijkheid over wel of geen wedstrijden, door een misverstand heb ik de wedstrijden op vrijdag gemist terwijl wel had kunnen varen.

Ik heb de organisatie van NSR een berichtje gestuurd over de "drempel" voor het strand waar ik mijn zwaard op heb stukgevaren. Wat meer informatie en boeien in het water had dit kunnen voorkomen.

Gr. Wardo en Jan

Volmondig JAAAAH, echter met de opmerking dat we het wedstrijd gebeuren van het kampeer gebeuren scheiden. Jan verantwoordelijk voor het feit dat we mee mogen doen en we weer zo’n geweldig evenement hebben. Daarnaast een ander iemand, bv een doorgewinterde kampeerder die alle kampeerders ook volledig in de watten legt.

een echte zeilboot is wit van kleur
3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

NSR was super. Ben groot liefhebber van zout water geworden de afgelopen jaren en zou dit evenement in Nederland nu eigenlijk voor geen goud meer willen missen :p

MAAR.... De Javelin-familie draait voor een groot gedeelte om het gezellig samen beleven van zo’n evenemet of weekend en daar ben ik ook groot liefhebber van. En ik heb het een beetje gemist dit weekend....
Gelukkig hebben we iets van de gebruikelijke sfeer op de zaterdag bij de Bbq beleefd, dus dat is geweldig.
Als we weer gaan moet dit écht beter. Eerder inschrijven helpt, maar als je de zeiler iets te bieden hebt, is vroeg inschrijven ook logischer, als je begrijpt wat ik bedoel wink

Als we dit weer doen, zorg dan aub voor een goeie camping, die dichtbij genoeg is om iedereen mee te laten beleven wat er zo leuk is aan de NSR..

Gr, Arent

O, ja, stukjes van de filmpjes staan gewoon op de NSR-website, kijk naar ’de funny one’ !amazed

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
346
0 Berichten
Gaat deze discussie alleen over de NSR of ook over het NK. Kon niet meedoen ivm. werken. Mijn persoonlijke voorkeur voor een NK is in July, aug. of sept.en dan 3 of 4 dgn om het weekend heen bv. vr,za, zo of 2 weekenden
Gr Jaap

18
16 Berichten
Ik vond de NSR, ondanks alle aanloopproblemen, een leuk evenement, en ook wel voor herhaling vatbaar, MAAR:

vind het niet een geschikt evenement voor een NK, vnl vanwege de mensen die op vrijdag niet kunnen meedoen.
hooguit eens in de drie jaar, anders helpen we Steinhude voor de Duitse Javelins definitief omzeep. En Steinhude structureel naar het najaar vind ik niet handig ivm Bad Zwischenahn.
Leuk trouwens dat Olav zich zo spontaan opwerpt als organisator voor het kampeergebeuren! Maken we graag gebruik van!

Kortom, wat mij betreft zeker niet in 2008

153
Janjama
241 Berichten
12
6 Berichten
Ik vond het super gaaf zeilen en zeker voor herhaling vatbaar. laugh Kamperen op Duinrel vind ik niks en heb ik daarom ook niet gedaan maar daardoor mistte ik wel het sociale gedeelte van het wedstrijd weekend en dat was jammer. sad Volgend jaar tijdig een camping boeken dichter in de buurt dan wel beter bereikbaar. :p

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken