informatie over de evenementen

124
16 Berichten
Goedendag,

Even een opmerking over de informatievoorziening naar de deelnemers. Dit is het laatste jaar erg summier. Nu wordt iedere keer verwezen naar sites waar de informatie niet of zeer slecht te vinden is. Zoals komend weekend in makkum is het totaal niet bekend hoe laat er gestart wordt.
Is het misschien een idee om een korte samenvatting te sturen over het komende evenement?
Zoals:
- starttijden
- polispapieren mee? (lees NSR)
- Paspoort mee?
- Waar kamperen?
- Lokatie (voor de nieuwe deelnemers)
- Eten op het evenement(wat geregeld of niet)

114
Harry NED557
141 Berichten
Ik denk dat de website van wsv Makkum wat overbelast is oid , een paar dagen geleden kon ik er prima bij . Alle info is daar wel te vinden in ieder geval. Starttijd heb ik wel gezien maar is me even ontschoten.

3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Je roert een interessant pijnpuntje aan JH B)
Er is al wat discussie geweest over hoe we dit willen en moeten aanpakken, en die loopt nog.
We zijn altijd erg verwend geweest door Caroline en Marian, maar het blijkt nu toch wel zijn voordelen te hebben gehad.
Persoonlijk ben ik het met je eens dat het zeker voor de minder regelmatige of nieuwe deelnemers lekker is om wat meer info te krijgen. Voor iedereen geldt dat een eerste starttijd en de juiste locatie in elk geval wel prettig is om te weten. wink

Maar nogmaals, er is al meer over gesproken en het krijgt aandacht. Nu nog een duidelijk resultaat :p

Gr, Arent

[Arent heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 5 maanden terug.]
Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
18
16 Berichten
Hoi,

Ben het hier ook mee eens, zeker met een aantal nieuwe zeilers in de groep moeten we hier zorgvuldig mee omgaan!
Kamperen kan in Makkum als vanouds op het veldje, ik reken weer op de beroemde visjes en BBQ, dus zaterdag zit je denk ik met eten wel goed. En tenslotte, sinds Friesland is toegetreden tot de EU hoef je geen paspoort meer mee! Dat scheelt!!

Groet,

Bart

114
Harry NED557
141 Berichten
Eerste start zaterdag om 11.30 . Het is 4 kilometer varen naar de wedstrijdbaan .De wedstrijdbepalingen vind je [link=http://www.wvmakkum.nl/conceptbepMKE07.pdf]hier[/link]

Pijnpuntjes daargelaten, de site van WV Makkum is de laatste 3 maanden al van slag. Ik weet niet in hoeverre jullie er regelmatig kijken maar (ondanks de minimale wijzigingen) lag de site de laatste tijd zeer vaak plat. Oorzaak kan op diverse vlakken liggen. Misschien heeft het wat te maken met de provider waar het zaakje gehost wordt? Ze staan nu bij een of andere server van @work (zakelijke zusje van @home) maar ik denk dat ze weinig zin heeft om de deur te openen voor geinteresseerden. Daarnaast zijn ze ook nog aan de prijs. Kortom als iemand van WV Makkum dit leest: Kom naar M-Serve! Komt de WVMakkum site naast de Javelinsite te staan en is er een uptime van 99,8% tot 100%, het is nog goedkoper ook en ik zal jullie webmaster helpen om de site SPAM-onvriendelijk te maken (is nu namelijk héééél lief voor spam-adres verzamelaars...)
Sorry voor deze ongegeneerde reclame voor mezelf, moet natuurlijk wel mijn business promoten. Stuur mij een mailtje voor meer informatie over websites en hosten. !amazed

[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 5 maanden terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
153
Janjama
241 Berichten
Hallo zeilers, ik zal proberen de wedstrijd info beter te verzorgen.

Het maakt het allemaal wat makelijker als er een beetje vroeger wordt ingeschreven.
De wedtrijd org. ver. vragen steeds vaker voor een bepaalde datum de inschrijvingen aan hun door tegeven.
Daarna wordt meestal een startrooster gemaakt.

xyz
Hoe eerder de informatie verstrekking op gang komt hoe eerder mensen zullen inschrijven lijkt mij? Als we met zn allen elkaar een beetje tegemoet komen gaat het allemaal vast beter! Dus iedereen snel aanmelden voor Workum!!

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken