Javelin Forums
Log in op Javelin.nl om te posten Geen account? Maak er een
Vervoer van Hourtin naar NL
Volg: RSS
Tussen mijn (her)tentamens door kom ik naar Hourtin, fantastisch, ik heb er veel zin in!
Het is een drukke periode voor mij, dus ik wil zo snel mogelijk heen en weer.
Oorspronkelijk zou ik met Harry mee naar Frankrijk rijden maar hij vertrekt op donderdag (19 juli) al, terwijl ik vrijdag nog een tentamen heb, gelukkig kan ik met Mieke meerijden... alleen... zij gaat daarna op vakantie, dus ben ik op zoek naar iemand die ook na de wedstrijden snel weer richting ons kikkerlandje gaat en nog een plaatsje overheeft.Uiteraard wil ik dan ook met plezier de benzine en tolwegen mee betalen.
Een fijn weekend in Workum gewenst!
Ik wacht af...
Groetjes, Jochem
Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.
Pim
Ik kom net terug van een zeilkamp en zag je reactie, alvast bedankt voor het aanbod.
Omdat ik met Mieke mee heen zou rijden heb ik haar even gebeld en toen vertelde ze mij dat de plannen wellicht gewijzigd zijn aangezien Jan ten Hoeve één boot over had die hij niet mee kon nemen op de oplegger.
Het idee is dat ik nu met Christel en Steven met de Volvo van Harry naar Frankrijk rijdt, maar ik heb ze daar nog niet over gesproken.
Ik wil op zich nog wel een slag om de arm houden mbt tot jouw aanbod en houd je op de hoogte van het verloop van zaken.
Groetjes, Jochem
Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.
ik rij met Cristel en de laatste boot in mijn eigen auto naar Hourtin. Terug ga ik alleen, misschien ook met een boot, dus kan je meerijden.
Steven
0652442761
Steven Oosterheert
Graag rij ik mee terug. Ik bel je wel even op om het kort te sluiten.
Groeten ,Jochem
06-52661178