Bemanning Steinhude 2007

138
Jan NED554
68 Berichten
Hallo zeilers,

Ik zoek een bemanning voor de wedstrijden op het Steinhuder meer 25/26 augustus. De Lightning Javelin (door onverlaten in Frankrijk omgedoopt tot Anita) staat te trappelen om op haar lievelingswater (hoewel het zoute water van Travemunde ook niet te versmaden is) in plane te vliegen. Ik huur vermoedelijk een huisje op het terrein van de Baltische Segelervereinigung en vertrek vrijdagavond.

Hoi Jan,

Ik zit met hetzelfde probleem, geen bemanning. Misschien kan ik wel bij jou bemannen. Ga je niet met de Junkfood??

138
Jan NED554
68 Berichten
Nee, ik ga niet met de Junfood. Die is nl. van die andere Jan. Bovendien is de kleur van mijn dek mooier. Jan tS

138
Jan NED554
68 Berichten
Wie gaan er eigenlijk naar Steinhude. Ik meende dat Tis gaat? Evt. vraag ik onze Duitse zeilvrienden om een bemanning.

3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Voor de volledigheid, Dit is Jan met zijn Anita smiley


Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
138
Jan NED554
68 Berichten
Omdat Anita (die blonde van 1,75 mtr en niet die met het rode dek) niet meegaat naar Steinhude, kan ik evt. ook zaterdagmorgen vertrekken. Grijp je kans om in zo’n supersnelle, stijve sandwich-Javelin varen. In het na-Marcelse tijdperk hebben Jan-Willem, Jeanine en Jaap dit al met succes ervaren. Evt. vorm ik in navolging van Harry en Ullie een Duits-Hollandse combinatie.

3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Vergeet Olav, Steven en ondergetekende niet!

Varen met Ter Stege is altijd een aanrader!

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
38
122 Berichten
Maastricht komt ook, met een meerderheid dit keer. Eat dachten jullie van een Gelders-Limburgse combinatie?

138
Jan NED554
68 Berichten
Sorry Arent, dit is mijn Steinhude-lijstje. Alhoewel deze is nog langer, maar dan moet ik enkele jaren verder terug. Ik heb ook al eens een Duits pluisje <60 kg. en een Hollandse pluis >120 kg aan de draad gehad.

114
Harry NED557
141 Berichten
Uli en ik zijn er ook zoals elk jaar , zou het niet willen missen

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken