Bemanning Bad Zwischenahn 2007

138
Jan NED554
68 Berichten
Voor wie zijn/haar kans om in de Lightning Javelin te bemannen heeft laten lopen: je kan in de herkansing. Gezien het te verwachten contingent Nederlandse Javelins wordt dit evenement op 15/16 september misschien nog wel spannender dan Steinhude. Ik heb al bemanningsaas uitgegooid, maar het eerste bemanningsvisje heeft nog niet gebeten, dus hap snel toe.

38
122 Berichten
Jan.
Heb je je oude boot weer terug?

153
Janjama
241 Berichten
Jan heb je al bemanning, voor de Anita huh????????/
De junkfood.

xyz
Hallo Jan, oude Randmeer en O-jol zeiler. Je moet wel weer blij zijn dat je over het Zwischenahner Meer mag blèren. Kan je eindelijk weer planeren, hoewel de windkracht van een paar jaar terug een tandje teveel was. Ik heb enkele ’als’ positieve reacties. Als de vrouw van de bemannning van Jörg Pietsch bevalt; als Jeroen niet met Jaap meezeilt. Nog te benaderen alternatieven: Eddy Scholing of Alle ? (die 2 mtr bemanning). Vanavond hoop ik meer te weten. Of heb jij nog blonde kandidaten?

een echte zeilboot is wit van kleur
Jan (van Anita), je hebt geluk dat ik al bezet ben, anders was ik best bereid weer een mastje te slopen.

een echte zeilboot is wit van kleur
138
Jan NED554
68 Berichten
Hallo Olav,

Is dat blond van jou, echt blond? Vermoedelijk krijg ik een extra zwaard aan boord.

blond of niet blond, ben in ieder geval wel dom... Een extra zwaard in de vorm van Pim?

een echte zeilboot is wit van kleur
138
Jan NED554
68 Berichten
Olav, je zat in de goede richting, echter ik heb de klassenvoorschriften nagekeken en een extra zwaard mag niet. Vandaar dat ik aan de Duitse bemanningsboom heb geschud en zowaar er is er een uitgevallen. Zo pak je toch thuisvoordeel.

Oh, god, ze hebben je toch niet ene Rudi Carell op je afgestuurd?


Misschien wel een leuke nieuwe naam voor je boot smiley

een echte zeilboot is wit van kleur

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken