Spiegel NIEUWE DATUM?

...Als jullie weer gaan schuiven heb ik weer twee wedstrijden op dezelfde dag en ben ik verplicht onze club wedstrijd te zeilen, want die is speciaalvoor mij verplaatst.
Verder ben ik er wel bang voor dat het een chaos gaat worden als zoveel klassen gaan komen. Traditie getrouw komen hier al heel veel Javelins.
[/quote1189712598]
? Weer gaan schuiven? Verklaar eens een beetje?

Hoe kom ik trouwens aan die Garfield, ik hou helemaal niet van katten..
[/quote1189712606]
Klik op instellingen als je ingelogd bent. Dan kan je een AVATAR kiezen. Ooit is er blijkbaar (per ongeluk?) een garfield plaatje gekozen. Leef je uit!

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Je kunt ook aan Michiel vragen om iets te kiezen, is bij mij ook gebeurd wink
Nu weet ik dus ook hoe ik er van af kom !amazed

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
114
Harry NED557
141 Berichten

[Klik op instellingen als je ingelogd bent. Dan kan je een AVATAR kiezen. Ooit is er blijkbaar (per ongeluk?) een garfield plaatje gekozen. Leef je uit!
[/quote1189717111]
Zo dat is beter, eindelijk die rotkat kwijt !lol

Zullen we even ontopic blijven:

Verzetten spiegelplas een optie?

Addict since 2000
138
Jan NED554
68 Berichten
Weekend 20/21 oktober kan ik niet. Weekend eerder weet ik niet, bemanning vinden he.

Hoi,

Mijn zeilvereniging had hun programma ook aangepast voor mijn javelin-wedstrijden, dus ideaal vind ik het niet. Maar goed, ik zal mijn best doen om het te veranderen zodat ik de 20/21ste kan, wanneer wordt dit zeker gesteld?
Verder wilde ik graag weten hoe laat zondag de wedstrijden afgelopen zijn, aangezien ik zondagavond om 18.00 uur in Eindhoven moet zijn.

Groet, Jochem

Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.
Ik hoor al een heleboel stemmen opgaan van mensen die dingen hebben laten verplaatsen voor de "oude datum" v.d. spiegelplas en daarom dus niet zouden kunnen komen.

Ik denk, en volgens mij meerdere mensen,dat we het niet echt kunnen maken om de Spiegel te verplaatsen.

Addict since 2000
3
Arent NED576
332 Berichten
Mij maakt de datum niet uit, maar ik ben het ermee eens dat we de agendas van de actieve zeilers niet te veel moeten belasten met dit soort acties.

Niet verplaatsen dus!!!!

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
153
Janjama
241 Berichten
Ik ga vandaag nog met de contenders en de spiegel praten.
Jullie lezen /horen het uiterlijk vanavond.

Gr Jan /junkfood.

xyz
161
Fred NED550
54 Berichten
Ik weet dat ik weinig recht van spreken heb maar Jan Thijs en ik hebben juist die datum vrijgemaakt om de Spiegel te kunnen varen. Een week later kan ik niet. Nogmaals ik heb niet veel recht van spreken maar als het mensen niet uitmaakt dan liever houden op de geplande datum. !shy

Snow could be Yellow.....!:?

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken