8
16 Berichten
Fred, ik weet niet of je de trailer er nog bij hebt maar ik heb nog een reservewiel voor je. Kan ik evt. meenemen naar Wijnmaand.

8
16 Berichten
Ow...niet ingelogd!
Was een berichtje van mij, Jaap (ex-365 smiley )

Neem sowieso maar mee Jaap, komt ie vast wel goed terecht.

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
161
Fred NED550
54 Berichten

Fred, ik weet niet of je de trailer er nog bij hebt maar ik heb nog een reservewiel voor je. Kan ik evt. meenemen naar Wijnmaand.
[/quote1191345022]

Hey Jaap, dat zou perfect zijn. Ik heb er wel aangedacht maar we kwamen nooit echt in de buurt.

Zie op de Wijnmaand.
Fred

Snow could be Yellow.....!:?
114
Harry NED557
141 Berichten
Gaat helaas niet lukken, geen boot en geen bemanning zie jullie allen op de Spiegel

38
122 Berichten
Jongens,
is er ook bekend hoe laat we starten op zaterdag ochtend? Ik weet nog niet hoe laat ik weg kom.
Tis :O

Tis,

Ik heb gister op www.alkmaardermeer.nl gevonden dat we reeds om 11.00 uur starten op zaterdag.

Kortom, lekker uitslapen zal er niet inzitten.

groet,

Olav

een echte zeilboot is wit van kleur
Wat moeilijk doen als het ook makkelijk kan: kijk gewoon op de evenementen pagina, die is er niet voor nix.

[offtopic]
Wat betreft uitslapen; Spiegelplas wordt helemaal niet uitslapen, start 10:00!
[/offtopic]

[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 17 jaar, 1 maand terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
da’s voor mij wel uitslapen smiley

een echte zeilboot is wit van kleur
38
122 Berichten
Heeft-er nog iemand een groot surf pak of dri-suite over voor komend week-end, Ramon is gegroeid.
De beste jongen is nu een halve kop groter en tegen de 100. Voor dit week-end te leen of anderszins. Ik hoor het graag!
Tis
ps ik denk dat ik de eerste race wel uit slaap.

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken