Wedstrijden 2008

161
Fred NED550
54 Berichten
Als ik het zo lees zijn er we maar weinig creatief. Iedereen wil op het IJsselmeer varen. Nu moet ik zeggen dat het ook geweldig varen is. Daarom wil ik aan de huidige lijst Uitdam toevoegen, ik heb hier goede herinneringen uit het verleden aan.
Brouwershaven was ook erg gaaf alleen moet je geen water binnen krijgen sad(
De Spiegel blijft ook een van mijn voorkeuren.

Als idee wil ik graag meegeven of het Amstelmeer misschien een aardige lokatie is.
cool dat waren mijn ideeën

Snow could be Yellow.....!:?
168
4 Berichten
Op heeel veel plekken ben ik niet geweest maar ik heb wel een top 3:
1. Makkum
2. Spiegelplas
3. Muiderzand
Vondt ik altijd leuke plekken om heen te gaan laugh ook als ik niet kon zeilen,...dan is het er aan wal vaak suuuuper gezellie laugh

Look always at the bright side of it smiley
138
Jan NED554
68 Berichten
Top 3:
1. Steinhude (liefst tijdens Pinksteren)
2. Makkum
3. Workum
Als extra locaties (evt. voor NK): Lemmer, Beulaker (te organiseren door ZV Belterwiede, waar zowel voorzitter als secretaris Javelinners zijn). NK tijdens NSR lijkt me minder aantrekkelijk vanwege het vroege tijdstip in het jaar en de moeilijkheidsgraad van het zeilen. NK evt. in combinatie met Contender en/of Spanker (heeft serieuze belangstelling volgens Ronald Brunt). Vinkeveenseplassen, bijv. 30/31 aug. Rabenhauptregatta Paterswolde.

Is het mogelijk om een overzicht te maken van alle eventuele evenementen, deze door leden aan te laten vullen en dan een reactie van iedereen te vragen. Ik heb wel het voornemen komend seizoen meer wedstrijden mee te varen maar moet al vrij vroeg mijn agenda invullen.

Groeten,

Wardo Ned 204

3
Arent NED576
332 Berichten
Voorlopige wedstrijdkalender wordt bekend tijdens de Algemene ledenvergadering.
Die is op 18 januari.... hoop dat dat vroeg genoeg is wink

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken