Javelin Forums
Log in op Javelin.nl om te posten Geen account? Maak er een
Verleiding
Volg: RSS
Wie o wie is er nog te verleiden om de NSR te komen varen? Voor de mensen die er niet bij waren af gelopen jaar, ik vind dit persoonlijk een van de mooiste evenementen waar we ooit als Javelin aan mee mochten doen. Uiteraard heeft iedereen zo zijn eigen legitieme argumenten om wel of niet mee te doen, ik ontkom er soms ook niet aan. Ik ben alleen bang dat we met een dergelijk klein veld volgend jaar niet meer mee MOGEN doen, en dat zou toch wel erg treurig zijn, mede gezien alle inspanningen. Ik wil er volgend jaar zowiezo weer bij zijn, desnoods in een andere klasse. (een FD gaat ook heel hard namelijk...)
Kijk nog eens recht in de spiegel, en als je daar een Javelin held, jong van geest ziet die ook nog wel van een feestje houdt, aarzel dan niet en kom varen!
een echte zeilboot is wit van kleur
Veel succes iedereen!! En vergeet je zonnebril niet!
Groetjes Hanneke[br][img:width=150&height=233]{e_FILE}public/1210235167_17_FT1039_exl2004.jpg[/img]
[Hanneke NED260 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 16 jaar, 6 maanden terug.]
Succes in ieder geval!
Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.