Harry NED557
141 Berichten
Binnenkort, 30/31 augustus zijn weer de wedstrijden in Steinhude . Van Jens kreeg ik net een mailtje met het verzoek zsm in te schrijven omdat er te weinig inschrijvingen zijn. Uli en ik varen weer mee en Jan en Mieke ook.
Wie is er nog meer van de partij op dit geweldige evenement ? Het betreft hier wel een jaarbekerwedstijd !
Ik heb eventueel ook nog een fokkeniste in de aanbieding dus ’geen bemanning’ is geen geldig excuus om niet te komen
wellicht, is nog niet helemaal zeker wat er gaat gebeuren. Ik wil op zich wel en volgens mij rijdt mijn boot er ook heen, als hij weer heel is. Ik ga eerst even wat bellen.Groet, Olav
een echte zeilboot is wit van kleur
Klein kansje dat ik kom, ik heb een klein ongelukje gehad en zit met wat malleur. Ik wil wel, jullie kennen me toch, maar ik kan pas laat beslissen.
Tis
Tis, niets ernstigs hoop ik? Als jij er niet door kunt zeilen is er meestal echt wel wat aan de hand. Nou ja, we zetten een vers biertje voor je klaar.
De 527 is dus iig van de partij.
een echte zeilboot is wit van kleur
Njee, het valt wel mee, maar behoeft enige aandacht. Kort uitgelegd zou je de verkeerde conclusie kunnen trekken. Maar het verhaal houden jullie tegoed. Daar past overigens heel mooi een glasbier bij.
Voor het eerst sinds jaren niet van de partij op mijn favoriete Duitse zeilwater (hoewel Travemünde was dit jaar ook fantastisch), vnl. omdat ik momenteel elke dag bijna 3 uur in de auto zit. Het traditionele Steinhude-pinksterweekend is toch wat relaxter.