Hallo. ik zoek nog een slachtoffer voor bij mij aan de draad, komend weekend in Badshwissenahn.
Laatr even weten per mail: olav.kerssemakers@vodafonevast.nl
een echte zeilboot is wit van kleur
Arent NED576
332 Berichten
isschien deze? Werkte in Makkum bij Jan ter Stege
Durk Reijenga
dreijenga (a) hotmail . com
Gr, Arent
Ja, Durk is een snelle leerling en enthousiast. Hij woont in Friesland. Met al die Friese deelname is er vast wel iets te regelen met het vervoer.
Jan jij doet zeker ook mee .
Je hebt vast ook wel bemanning.
Tot in bab zw
xyz
Jan Ter Stege vaart met Jorgen Piets. Ik heb Durk gemaild, hoop dat hij kan, zonder tegenbericht op dit forum, heb ik echter nog niemand
Helaas, Durk kan niet. Ik heb nu echt alle registers open getrokken, nog iemand een buurman of buurvrouw, die op zijn minst kan zwemmen?
Ik zie dat Mieke zich kan vermenigvuldigen, want ze zeilt zowel bij Frank als bij Jan. Misschien kan Joos zich ook wel splitsen. Bovendien zijn er nog meer Zaremba’s en die komen graag naar BZ. Heb je Jens al eens gevraagd? Misschien Eddy Scholing, Contender zeiler en mijn bemanning tijdens NK. In BZ lopen ook wel loslopende zeilers, dus bemanning zal wel loslopen. Rutger Jan Pessers misschien, want die woont hier niet ver vandaan.
Harry NED557
141 Berichten
Dat is ganz beschissen Olav, mischien kun je Steven Oosterheert proberen, zijn mobiele nummer staat nog wel op het forum ergens of anders Fred Wildenburg . Je kunt nog een oproep posten op het O-jol of Spanker forum , je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt
De koe heeft de haas gevangen, het was een zware bevalling maar bereid je maar vast voor op veel tegenstand.
Bis freitag oder samstag, Tsjuuusss
Hoi kers, ik durf niet meer als ik dit zo lees.
Maar mijn bem. is en blijft de blikvanger.
P.S. de mal van een javelin is in huize jama gelandt. joepieeeeeeee..
xyz