Oproep aan alle Javelin eigenaren

3
Arent NED576
332 Berichten
Hi,

Oeps! sad( Ik zal nooit meer zomaar mijn nieuwsgierige ik op dit forum loslaten. Sorry hoor.

Iedereen mag best weten dat Jan en ik afspraken hebben gemaakt om samen uit te zoeken hoe er nieuwe Javelins uit mal 3 kunnen komen. Ik gun hem dat van harte....
Ik kan alleen niet zo goed tegen vage verhalen, en mijn archief maakte het niet duidelijker, vandaar de vraag om foto’s van plaatjes, dat is ten minste helder.
Jan is aan het uitzoeken hoe het licentieverhaal rond de mal in elkaar zit, ik zou het project bij de Engelsen introduceren. Die afspraken staan nog steeds, en we gaan samen proberen hier iets van te maken wink

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
161
Fred NED550
54 Berichten
Arent ik zag dat je de tekst hebt aangepast. Super, ik denk dat je intenties nu wel duidelijk zijn.
laten we het nu hierbij houden en evt. opmerkingen komend weekend (onder het genot van een hapje en een drankje) uitpraten.

Snow could be Yellow.....!:?
153
Janjama
241 Berichten
Hier nog een goed woord over het niet helemaal juist begrijpen van elkaar.
een ongelukkige woordspeling gaf wat verwarring.
Na een kort contact zijn we weer op de goede weg.
wij zien dan ook met goed vertrouwen een weg naar meer dan alleen maar een mal voor onderdelen,
Wij gaan vol goede moed en vertrouwen verder met het javelin project.
Arent,
Alvast dank voor het spurwerk in engeland.
Tot gauw in de boot en aan de bar te Lemmer.

xyz

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken