Afsluiting Spiegelplas

153
Janjama
241 Berichten
Hallo Javelin zeilers,

Het wedstrijdcomité van de Spiegelplas schreeuwt !amazed om deelnemers uit de Javelin klasse. Er staan tot nu toe maar 10 deelnemers ingeschreven. Dat was andere jaren wel beter.

Bovendien wil men weten hoeveel eters er komen. Meld je nu direct aan. Heb je geen bemanning of stuurman/vrouw zet het dan op het forum, dan kunnen er misschien nog wat gelegenheids koppels samengesteld worden.

Wel graag snel reageren. Zo mogelijk bij goed zeilweer training op vrijdag middag. Bovendien komen de Contenders in grote getale, zij bestaan dit jaar 40 jaar, dus een feestje waard en veel boten op het water.

Groeten, Jan ten Hoeve

xyz
161
Fred NED550
54 Berichten
Aaargh, trainen op vrijdag middag, shit heb ik net ingepland dat ze de CV ketel komen installeren. Gaat voor mij helaas niet lukken.

Snow could be Yellow.....!:?
3
Arent NED576
332 Berichten
Volgens mij staat de teller nu al op 14 (Jochem en Mark komen niet), niet gek voor de Javelin wink
Als Peter Borck nou ook nog komt.......

Tot zaterdag,
Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
Trainen op vrijdag gaat niet lukken. Is ook niet nodig want ik heb een superstuur.......

346
0 Berichten
Bedankt Jan Willem en tot zaterdag...

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken