Uitnodiging voor klussen met Kijkers

Beste Javelinners,

Vanaf 31 januari heb je de unieke kans om mij in ons eigen huis te zien klussen. Ik begin met een verhuizing van al onze spullen naar de opslag op zaterdag 31 januari, en zal uit eindelijk ook weer eindigen met een verhuizing van al onze spullen weer terug naar huis op zaterdag 21 februari. Daartussen in zal ik mij ontpoppen als echte klusser. Werkzaamheden waarbij je me kunt uitlachen zijn: het rollen van een expoycoating op de vloer boven en alle voorbereidende werkzaamheden, het uitbreken van een muurtje, slopen van plafondplaten, isolatie toevoegen en weer dichtschroeven, stucen, schilderen, plafond + koof boven ons keukeneiland maken inclusief electra en afzuiging, ophangen vervangen van Radiators, vloertje leggen bij de voordeur, plinten maken, etc etc.

Kortom, genoeg momenten om me te komen uitlachen, gratis en voor niets. Beter volksvermaak lijkt me onmogelijk. Als je er dan toch bent, kun je meteen laten zien hoe je het zelf anders (en beter?) zou doen. Voel je al nattigheid?

Als je geinteresseerd bent om me eens fors uit te lachen, voel je welkom. Geef me even een bel, 06-46129750, en spreek mijn voicmail maar in wanneer je wilt komen.

een echte zeilboot is wit van kleur
192
2 Berichten
Olav, is dit geen oud bericht, jullie wonen hier toch al 6 jaar??? Ik ben gestopt met roken maar probeer het eens met een paar biertjes, van deze verslaving kom ik niet af, en ik kijk heel graag. Groeten Lex

He lex,

Voor wanneer moet ik eerste fust bestellen? Gewoon Heineken toch? Laat maar weten

een echte zeilboot is wit van kleur
192
2 Berichten
Komt dan ook het moment dat die 200 stoeptegels uit de woonkamer verdwijnen die de vloer nu naar beneden houden? Of blijf je die gebruiken als vormgevend object??

346
0 Berichten
Moet ik dit zien als een vervroegde Biercup????

He Japie, het hele leven is een grote biercup, beetje zeilen, beetje bieren, beetje len, beetje klussen... Trouwens, nu ik het er och over heb; hoeveel bier moet ik bestellen? Vooralsnog drink ik alles zelf op:-)

een echte zeilboot is wit van kleur
ben er geweest, is inderdaad enorm volksvermaak. Komt kijken, hier kunnen de lama’s niet tegen op

een echte zeilboot is wit van kleur
He Olav,
ook mooi volksvermaak is het posten op je eigen berichten wink

Als je nou ff wat fotos plaatst dan kunnen we ons een beetje inleven! Misschien worden sommige mensen er zo emotioneel van dat ze je willen komen helpen laugh

Hoe gaat het daar verder? Alles onder controle?

[Michiel heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 15 jaar, 2 maanden terug.]
Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken