Boterletter op andere datum

207
16 Berichten
Ik heb net weer contact gehad met de wedstrijdleiding en we kunnen helaas NIET meedoen. Organisatorisch kon het niet meer geregeld worden. Alle klassen waren al ingedeeld, klassevlaggen waren besteld, rescue is al geregeld, verdeling van boten op de kant was al klaar etc.
Ik heb alles geprobeerd maar er was geen speld tussen te krijgen. Voor volgend jaar zijn we wel welkom mits we dit (in het voorjaar) optijd aangeven.

Helaas.... maar volgend jaar beter!

3
Arent NED576
332 Berichten
Ai, hadden we dus beter op moeten letten....

Dan kan de boot nu op de kop sad

Bedankt voor de moeite Peter, volgend jaar dan maar beter...
(Sinterklaas is weer in het land geloof ik smiley )
Gr, Arent

[Arent heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 15 jaar terug.]
Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
Ja, zonde inderdaad! Kon ik eindelijk eens een thuiswedstrijd spelen hier in Rotterdam ;-) Naja, het voordeel is dat ik eerst nog eens een jaartje eens wat harder kan gaan trainen en de boot pimpen voor mn bekenden me zien varen :-P
Goed, dan zie ik u vast wel op de ALV. Is er al een datum bekend?
Groetjes, Jochem

Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.
Spijtig indeed.... Waren de vooruitzichten (7/8 graden en 90% kans op regen) nou ook niet echt lekker. Maar daar heb je droogpakken voor smiley Volgend jaar moeten we er op tijd bij zijn dus.....

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken