INSCHRIJVEN!!!

153
Janjama
241 Berichten
Javelin zeilers wakker worden! :O

Als je leuke wedstrijden wil varen, dan moet er wel ingeschreven worden. Als er minder dan 7 bootjes zijn.....geen wedstrijden!!! sad

Heeg en Sneek komen al snel dichterbij en voor Heeg moet 14 dagen van te voren bekend zijn wie er mee doen. !amazed

Dus boten uit het vet, poetsen en aanmelden !shy

[Jan Jama heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 14 jaar, 7 maanden terug.]
xyz
153
Janjama
241 Berichten
En voor de wedstrijden in Sneek moeten jullie je melden op de site van [link=external=www.sneekweek.nl]Sneek[/link].

[Jan Jama heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 14 jaar, 7 maanden terug.]
xyz
38
122 Berichten
Ja, is weer gelukt. Ik heb het aantal inschrijvingen weer met 33% verhoogd!
Ik zie jullie in Sneek.
Tis
ps is er al een ideetje voor het avondeten op zaterdag in Sneek?

2008 hebben we in het restaurant bij de parkeerplaats gegeten, dit was in mijn herinnering gezellig, rustig en goed binnen te houden smiley
Het leidde uiteindelijk tot een nieuw fenomeen: de [link=http://www.javelin.nl/forum-106-tekstballonnen.html]tekstballonnen[/link]. Een daarvan was de volgende: http://www.javelin.nl/forumbericht-1017-0-sneek-openingswedstrijden-2008---foto-1.html

Ik gok er op dat we daar weer kunnen eten? Anders ergens in Sneek....

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
Beste zeilers,

Graag zou de NED451 zich ook op de inschrijflijstjes zetten maar helaas kunnen Mark Zaremba en ik beide tot juni niet aan de wedstrijden deelnemen door onze studie, stages en werk. sad
We vinden het erg jammer en wensen jullie mooie zeilweekenden toe. Hopelijk zijn er verder voldoende inschrijvingen.

Groetjes,
Jochem Visser

Samen met Mark Zaremba vaar ik de NED 451. We zijn relatief jong in de klasse en het is een een grote uitdaging om alle adviezen van de experts te combineren met een flinke dosis eigenwijsheid.

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken