loosrdrecht, vrijbuiterweekend

153
Janjama
241 Berichten
Hallo allemaal,
We mogen starten als klasse opde vrijbuiter weekend.
De org wil graag weten hoeveel er mee gaan doen; DUS INSCHRIJVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kijk op de site van de GWVdewvrijbuiter
Tot gauw;
Dit is de laatse kans om je boot in top snelheid te brengen.
Gr Jan

xyz
38
122 Berichten
Jan, ik heb me er snel bij gezet, Loosdrecht ben ik er zeker bij. Is er nog iets gezelligs met het overnachten te regelen?
Tis

114
Harry NED557
141 Berichten
Ik kom ook wel weet alleen nog niet met wie en in welke boot. @ Jan, is het niet de bedoeling dat we op de [link=http://www.vrijbuiterweekend.nl/]site van Loosdrecht[/link] inschrijven ?
@Tis ,er is kampeermogelijkheid op de club ,campers moeten 7 dagen van te voren zijn aangemeld.
De uitnodiging :
[br][file={e_FILE}public/1277162113_114_FT1733_aankondiging_vrijbuiterweekend_20101.pdf]aankondiging_vrijbuiterweekend_20101.pdf[/file]

153
Janjama
241 Berichten
Inschrijven voor de Vrijbuiter in Loosdrecht kan op de Javelin site. Dan worden de ingeschreven deelnemers door gemaild naar de organisatie.

Melden op de site van de Vrijbuiter kan ook, maar is wat lastiger omdat je moet inloggen. Zeker voor onze Duitse zeilers.

Zoals Harrie ook al meldde aan camper bezitters.....
7 dagen van te voren melden bij de Vrijbuiter, dan wordt er rekening gehouden met een plek op het verenigingsterrein!

En graag deze week (zo snel mogelijk !lol ) inschrijven......

xyz
161
Fred NED550
54 Berichten
Jan, Ik doe ook mee maar in ben nu nog op vakantie en heb mijn gegevens niet bij de hand.
Maandag ben ik weer thuis en kan me dan pas officieel inschrijven.

M.vr.gr.
Fred NED550

Snow could be Yellow.....!:?

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken