Boterletter 2010

153
Janjama
241 Berichten
schrijf je nu in voor deze lekkere letter.
Waar; kralingschezeilvereneging.
Dit is de klassieker van het jaar.
de wedstrijd wordt gehouden 27 en 28 november in het kralingse bos.
reeds veel intresse; 120
324
550
553

Gr Jan

xyz
3
Arent NED576
332 Berichten
Vorig jaar hadden we genoeg boten, maar mochten we niet meedoen, omdat we niet in juni hadden aangemeld.

Hoe zit dat nu?

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
Dat lag vooral aan ons (lees mij:((). Te lang getwijfelt en dus te laat opgegeven waardoor we met 1 boot te weinig waren. Deze fout gaan wij dit jaar niet maken....

153
Janjama
241 Berichten
Dus Jan Willem, het lijstje is nu zo
120
324
512
550
553

xyz
153
Janjama
241 Berichten
ook de 557 heeft intresse.

xyz
153
Janjama
241 Berichten
bij deze; nu allemaal inschrijven.
botterletter. www.rzv.nl

xyz
153
Janjama
241 Berichten
Reeds gemeld voor de botterletter;
NED 553 Jan ten Hoeve

xyz
153
Janjama
241 Berichten
Hallo allemaal,

Inschrijven op de site van de RZV lukt niet omdat men problemen heeft met de site. Ze proberen het probleem z.s.m. op te lossen.

Stuur maar een mailtje naar wedstrijd@javelin.nl dan zal ik zorgen dat alle namen bij de wedstrijdorganisatie terecht komen. Meld je snel aan voor deze leuke wedstrijd! !amazed

Met vriendelijke groet, namens Jan t. H.

Barbara

xyz
153
Janjama
241 Berichten
Hallo allemaal, Inschrijven op de site van de RZV lukt niet omdat men problemen heeft met de site. Ze proberen het probleem z.s.m. op te lossen.

Stuur maar een mailtje naar wedstrijd@javelin.nl dan zal ik zorgen dat alle namen bij de wedstrijdorganisatie terecht komen. Meld je snel aan voor deze leuke wedstrijd! !amazed

Met vriendelijke groet, namens Jan t. H. Barbara



xyz
Wij heben ons ook aangemeld. Ik heb ingeschreven op de site. vlg mij ging dat goed maar sta nog niet op de lijst delnemers.

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken