Schaatsen

138
Jan NED554
68 Berichten
In de kop van Overijssel is het volop ijsplezier. Je hoeft dus niet op wintersport, bovendien is het schaatsen veel goedkoper, zodat je dat nieuwe zeil of kogellagerblok kan kopen. Marcel en ik schaatsen deze week regelmatig. Interesse in het slipstream mee te scheuvelen. Je mag ook kopwerk verrichten.

346
0 Berichten
Ik zie jullie liever in de 554 bv. tijdens Nk, Euro en de rest van de wedstrijden.

3
Arent NED576
332 Berichten
Ik heb gister alvast de Beulaker verkend en hij lag er prachtig bij smiley
De planning is om tijdens het NK ongeveer even hard mijn rondjes te draaien.....

Gr, Arent

[Arent heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 13 jaar, 3 maanden terug.]
Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
138
Jan NED554
68 Berichten
Friezen gaan naar de Beulaker en Drenten zoeken het Tjeukemeer op, waar vandaag ca. 10.000 schaatsers hun toertocht reden. Daar organiseerden ze ook internationale ijszeilwedstrijden. Jost Kolb ijszeilt nu in Zweden. Dat kan morgen leuk worden in de kop van Overijssel, waar 3 toertochten verreden worden. Zondag a.s. ijs en weder dienende de Hollands-Venetie tocht in Giethoorn; blijf dan maar weg, want dan komen er busladingen schaatsers.

346
0 Berichten
Ik ga vandaag de Natuurroute van dwarsgracht schaatsen, samen met een O jol zeiler. De Javlinners laten het toch een beetje afweten

38
122 Berichten
Jaap
Je hebt gelijk, ik schaam me. Ik was bijna gegaan afgelopen week, maar ik hoorde dat de ijs kwaliteit te wensen over zou laten?
Maar ik heb de schaatsen geslepen klaar liggen...
Tis

346
0 Berichten
Het ijs was wel goed op de meren en grote vaarten, maar doe maar rustig aan, ook in het hoge noorden is het begonnen met dooien.

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken