Deklayout javelin

220
razor9063
42 Berichten
Dames/Heren,

Is er in de buurt van leeuwarden een javelin waar ik even wat foto’s/ideen kan opdoen voor de deklayout? ik ben mijn javelin aan het aanpassen aangezien de vorige eigenaar alle blokken op het dek gemonteerd had, (bij trapeze werk sneuvelen ze)

gr,

Steven

153
Janjama
241 Berichten
Beste Steven,

Ik heb hier meerdere javelins staan waar je wel wat van kan fotograveren.
Dit is in Workum.

Gr Jan

xyz
220
razor9063
42 Berichten
super.. ik zal eerdaags even langs komen wink

220
razor9063
42 Berichten
dit weekend 2x wezen kijken bij de Javelin’s op het ONK. Hier veel foto’s gemaakt van blokjes,touwtjes,haakjes,klemmetjes whatever wink

inmiddels alle blokken van het dek getrokken, nu alles vlakschuren,schoonmaken en dichtmaken.

220
razor9063
42 Berichten
Zaterdag alles geschuurd opgeboord en polyester erin.
ook geschuurd..
Nu alle blokken hun plekje gaan geven.. nog wat gaatjes boren.. en eindeljik weer varen.

Voor de winter misschien een nieuwe laag lak op bovenkant en onderkant. (felle kleur)

161
Fred NED550
54 Berichten
je bent lekker bezig, begrijp ik het goed dat je nu weet waar je alles wilt hebben? Ik heb na mij renovatie toch het e.e.a. weer moeten verplaatsen omdat het toch niet lekker liep. Wel zo fijn dat je eerst alles op z’n plaats hebt voordat je gaat schilderen want dan is hij net nieuw en het doet zeer wanneer je wat verkeerd boort.............

Succes

[Fred NED550 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 12 jaar, 9 maanden terug.]
Snow could be Yellow.....!:?
Hierbij een klein tipje mijnerzijds: bepaal zelf maar wie er gek is smiley

Eerst varen, en minimaal 1 seizoen lang wedstrijden varen en uren maken in die boot. Schuren en verven kan altijd later nog wel, of niet, je gaat er niet minder hard om. Da’s ook de reden dat de 527 er niet zo zeer mooi uit ziet (zeg maar gerust lelijk), maar wel heeeel hard gaat...

Nogmaals de vraag, wie is er gek


een echte zeilboot is wit van kleur
220
razor9063
42 Berichten
haha. ik ben ook niet van plan om direct te gaan schilderen.. eerst maar alles op zn plek en dan lekker varen.. is een klus voor volgend voor of najaar.. (misschien) moet eerst onze lier(voor schermvliegen) repareren, daarna (snel) de javelin afmaken, ik wil wel eens gaan varen wink..

220
razor9063
42 Berichten
vandaag de lier(voor schermvliegen) afgemaakt, daarma nog even het roer van de javelin klaar gemaakt en wat katrolletjes geplaatst voor de spischoot.

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken