Beantwoord wie heeft een compleet roer ter overname?

288
3 Berichten
Hallo,
sinds twee weken ben ik de trotse eigenaar van een verwaarloosde Javelin: h485. De meeste zaken zijn er na minimaal 6 jaar stil liggen op een trailer nog bij maar het complete roer ontbreekt. De vorige eigenaar is het op miraculeuse wijze verloren tijdens, ik vermoed de laatste zeilsessie. Ik ben dus nu op zoek naar een vervanger, het liefst een tweedehands...
Groet,
Nils.

161
Fred NED550
54 Berichten
Wow, daar zit nog heel wat werk aan......
Ik heb op zich nog wel een oude Rondar roerkop maar daar schiet je niet echt veel mee op denk ik.
Maar als je hem wilt overnemen hoor ik het wel.

Greetz
Fred NED550

Snow could be Yellow.....!:?
288
3 Berichten
Klopt, dat is nog wel veel werk maar inmiddels heb ik er al mee gevaren. Met een veel te klein roer en alleen grootzeil maar toch genoeg om flink te genieten.
Bedankt voor je aanbod, ik onthoud het voorlopig en wacht nog af in de hoop iets completers tegen te vinden.
Groet,
Nils.

geef even je mailadres, ik kan je evt helpen

mvg Olav

lacerezaunica @ hotmail.com

discuss.answer Nils, ben je al voorzien? Ik heb rondal roerkop met blad, kun je zo meenemen. Niet top maar wel geschikt om mee te varen. Incl spiegelbeslag, de hele toestand.
Andre 06 5057 1276

288
3 Berichten
Bedankt voor de reakties, wat mij betreft kan deze thread dicht, ik ben voorzien.
Groet, Nils.

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken