Spiegelplas, wedstrijdbepalingen en omleiding

3
Arent NED576
332 Berichten
Huh? Wedstrijdbepalingen en een omleiding?

Tja, er vallen wel eens dingen samen.

Het zeilen zal wel niet veel veranderd zijn:
[br][file={e_FILE}public/1317308361_3_FT2102_2011-lwb_cont-jav-efs.pdf]Lokale wedstrijdbepalingen WSV de Spiegel[/file]

Om bij WSV de Spiegel te komen moet je even opletten:

[blockquote]Voor alle deelnemers :

Er zijn wegwerkzaamheden gaande aan de hoofdweg door het centrum van het dorp. Het is aan te bevelen om vanaf de noordzijde(N236) het dorp in te rijden. Komende vanaf de A2 kan men via de N201 bij Loenen langs het kanaal (oostkanaaldijk) via Weesp rijden en dan verder over de N236. Komende vanaf de A27, rijden over de A1 richting Amsterdam en dan de afslag Blaricum. Vervolgens door Bussum naar de N236 rijden.

met vriendelijke groet,

Rob Beemster
WSV de Spiegel

[/blockquote]

Veel plezier op de Spiegel!

Gr, Arent

[Arent heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 13 jaar, 1 maand terug.]
Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
140
Jan NED154
87 Berichten
Wie gaan er allemaal naar de Spiegelplas?

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
140
Jan NED154
87 Berichten
Waar kan ik me inschrijven?

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
153
Janjama
241 Berichten
Hallo Jan,

op de javelin site ,rechter zijde.
er staan er inmiddels al 7 op.

Gr Jan

xyz
140
Jan NED154
87 Berichten
Oh daar sta ik al bij, het verdere inschrijven gaat dan bij de vereniging neem ik aan.

Dank je wel Jan.

Jan

Hallo,
Doordat Renske door haar rug was, wisten we niet zeker of het voor ons door kon gaan om mee te doen. Maar goed, wel heb ik nu andere bemanning gevonden, alleen te laat om nog in te schrijven :S Kan dat ter plekke ook nog daar of moet ik met iemand nog contact opnemen???
Groet!
Job van Setten

153
Janjama
241 Berichten
Hoi Job,

bij deze ben je aangemeld.

Gr Jan

xyz
153
Janjama
241 Berichten
Nog meer als op de site aangemelde boten;

553 frank en Mieke zaremba
468 Hans en Harm
083 Job en huh????

gr Jan

xyz

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken