schaatsen

346
0 Berichten
Vandaag heerlijk geschaatst op de Belter met nog wat Javelinners. Goed ijs. heerlijk schaats weer kort om een uitnodiging voor volgend weekend.

38
122 Berichten
Goed plan Jaap, ben ik altijd voor te porren. Alhoewel mijn conditie een beetje achter loopt.
Als jij in Maastricht komt zeilen, kom ik volgend week-end op de Belter schaatsen!

346
0 Berichten
Kijk Tis ik laat me niet chanteren, maar ondanks dat wil ik zaterdag best met je schaatsen en nee ik kom niet naar Maastricht om te zeilen. Ik pak lekker de clubwedstrijd van de Belter in de Ojol. Ben ook nog steeds van mening dat een Javelin is voor groot water. Dus vandaar> misschien tot zaterdag

3
Arent NED576
332 Berichten
Dan moet Tis toch maar wat verder rijden en bij mij voor de deur Friesland in trekken....

Er is geen enkele zeilboot geschikt voor Tis zijn plas, dus dat maakt niks uit.

Gr, Arent

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
38
122 Berichten
Klopt voor een micro magic is het weer te groot. Jaap, evengoed vrienden.
Aan alle javeliners de oproep om komende zaterdag een gezamelijk tochtje te rijden, waar dan ook?

114
Harry NED557
141 Berichten
Zaterdag heb ik verplichtingen in Leeuwarden , zondag doe ik mee, maar dan kan Jaap weer niet....

346
0 Berichten
Vanmiddag weer een heerlijk tocht gedaan over Belter, Beulaker en omstreken.

138
Jan NED554
68 Berichten
Verschillende tochtjes gereden met Marcel en familie en Henk Wagenaar. Zaterdag in Leeuwarden geweest waarbij we de 11-steden aangedaan hebben en zondag als cooling-down Hollands-Venetie. Nu zijn de beentjes op.

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken