Wakker worden; inschrijven geblazen / Aufwachen; einschreiben geblasen

Beste zeilers,

Het is weer zo ver. De zon schijnt weer, de vogeltjes fluiten en het water warmt weer op. Kortom: inschrijven geblazen voor Sneek en Maastricht. SVP altijd op de Javelin site inschrijven!

PS1. In Maastricht bestaat de mogelijkheid om bij Tis te blijven slapen, dus geen excuzes dat de nachten nog zo koud zijn. Laat het even aan mij weten, dan kan ik het met Tis kortsluiten

PS2. als je de nieuwe Javelins 575 en 576 als eerste in actie wilt zien, moet je toch echt ook zelf naar Sneek en Maastricht komen

PS3. als je deze boodschap niet per mail hebt ontvangen, stuur dan even het mailadres naar wedstrijd at javelin punt nl

een echte zeilboot is wit van kleur
Beste Zeilers,

Een kleine miscommunicatie bij de KWS Sneek. Het paasevenement is alleen voor jeudklassen. Kortom, voor Sneek zijn we te oud, sorry, te veel grijze haren en dikke buiken. Wel zijn we van harte welkom op Reeuwijk! Zie bijgaande link.

http://www.elfhoeven.nl/44_de-wedstrijdkalender_332_paashaas-wedstrijden-2012.html

Inschrijven zowel op de Javelin site (staat er nu nog als Sneek ) als ook op de site van Reeuwijk!

mvg Olav

van 07 april 2012 - 11:00 uur
tot 08 april 2012 - 17:00 uur

Paashaas wedstrijden 2012
publicatie: 20 februari 2012 - 10:59 uur (door Fred Jacobs)

klasses: 16m2, O-Jol, Valk, Randmeer, FJ, 12 Voetsjol, Javelin.

Pasen is weer op komst, dus ook de Paashaaswedstrijden welke dit jaar gehouden worden op zaterdag 7 en zondag 8 april. Op vrijdag 6 april is de club van 15:00 tot 19:00 uur geopend voor het inschrijven en het te water laten van boten. Op paaszaterdag is er aan het eind van de middag weer een buffet, kosten hiervoor 15 euro

een echte zeilboot is wit van kleur
153
Janjama
241 Berichten
Hallo , ik heb mij gemeld op de site van Elfhoeven, zie de link.

Groeten jan ten Hoeve

xyz

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken