Javelin Maastricht

38
122 Berichten
He jonges lukt het een beetje de winterslaap uit de ogen, blokjes en klemmetjes te krijgen?
Ik heb er weer bere veel zin in. Ik moet nog een slag om de arm houden voor Reeuwijk, maar Maastricht moet ook niet vergeten worden. De organisatie van het meest bourgondische van al onze evenementen draait op volle toeren. Het gaat een reuze spannend week-end worden. Op het water, maar ook op de wal. Ik heb nog even naar de inschrijflijst gekeken, maar waarschijnlijk zal er wel bier over blijven. Slapen bij mij, behalve als je bang bent van de hond, Er is dan ook nog een camping. In ieder geval je eigen luchtbed en slaapzak meenemen. Er is maar een beperkt aantal bedden beschikbaar. Natje en droogje wordt voor gezorgd. boten kunnen vrijdag avond nog op het terrein gezet worden tot een uur of tien, maar zaterdag is er ook nog tijd zat.
Tot dan
Tis

3
Arent NED576
332 Berichten
Zet het bier maar koud!

We komen eraan!! heb er nu al zin in. En ik ben niet bang voor een zwarte tube kneedbaar hout :-D

Gr, Arent

[Arent heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 12 jaar terug.]
Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
Jan Willem NED545 2e antwoord, 12 jaar terug
Hi Tis, een beetje laat maar wij hebben ons ook ingeschreven!lol
Heb er zin in!

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken