140
Jan NED154
87 Berichten
Wie doen er allemaal mee met de north sea regatta? Er staan er tot nu toe 5 op de site www.nsr.nl

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
3
Arent NED576
332 Berichten
Wij komen ook!!

Nog ff inschrijven op de NSR-site....

Gr, Arent

PS, net de nieuwe spi opgehaald. 576 is nu helemaal compleet.... en staat te trappelen om naar zee te gaan wink

Everything is amazing, and nobody's happy.... http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk wink
140
Jan NED154
87 Berichten
Ik heb mijn spi voor de 25e keer geplakt, ben benieuwd hoe lang die het nog gaat volhouden....

You don't stop playing because you grow old.... You grow old because you stop playing!!!!
wij doen ook mee!

140
Jan NED154
87 Berichten
aahh kijk, 7 inschrijvingen... Dat gaat de goede kant op!!!

140
Jan NED154
87 Berichten
8 inschrijvingen!!!!

140
Jan NED154
87 Berichten
weet iemand hoe t nou zit? we hebben het in de vergadering gehad over kamperen op het NSR terrein...... Mag dit?

Campers kunnen gewoon op de parkeerplaats staan bij de camper plekken. Afgelopen jaar stonden daar ook tentjes bij. Mag het officieel? Nope. Kan het? Ja! Krijg je er gezeik mee? Ik verwacht van niet. Je staat alleen wel op het asfalt. Voordeel is dat je geen natte voeten krijgt!!!! Direct bij de haven kom kun je bovenaan ook illegaal een tentje plaatsen voor als je echt in het gras wilt staan. Echt leuke gezins kampif met animatie meisjes is het dus niet, maar voor echte zeilers Jan, is het no problem. Beetje creatief zijn en het lukt!

een echte zeilboot is wit van kleur
140
Jan NED154
87 Berichten
Dan ga ik eens even overleggen met mijn bemanning, paar betonspijkers mee, meer geld voor bier, minder fietsen naar t feest en ’s ochtends iets langer uitslapen.... hmmm denk denk denk

161
Fred NED550
54 Berichten
niet denken maar gewoon doen

Snow could be Yellow.....!:?

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken