Hourtin

38
122 Berichten
Beste kampioenschap zeilers
Ik heb net gebeld met Hourtin, met camping L’Oree du Bois. We worden er als club warm ontvangen. De eigenaar is nieuw van dit jaar en gaat er dus goed zijn best voor doen.
Helaas heb ik hem nog niet kunnen verblijden met een vast aantal gasten, dat moet de toekomst uitwijzen. Ik zal van tijd tot tijd per E-mail met hun in contact blijven om de relatie warm te houden.
Zaak is nu dat iedereen snel reserveert en daarbij vermeld dat het om de Javelin gaat. Zo kon de eigenaar mij vermelden dat er al engels boten gereserveerd hebben op deze camping.
Dus ja, we zitten verder van de club, maar voor de niet zeilende mee reizenden zitten we lekker kort bij het centrum van Hourtin. Ik denk dat dat minstens zo gezellig wordt.
Tis
Ps
als je reserveert, laat mij dit dan ff weten, dat communiceert lekkerder met die fransen

[Tis NED530 heeft dit bericht voor het laatst bewerkt op 12 jaar, 5 maanden terug.]
Wij zullen ook hier vandaag of morgen gaan boeken

Addict since 2000
Sailed NED268, NED508, NED576
125
12 Berichten
Hallo,

Ik heb inmiddels gereserveerd voor Jan, Loes en mijzelf op de camping Lóree du bois.
groet Mieke

Wij staan er ook...

een echte zeilboot is wit van kleur
Anne en ik hebben ook gereserveerd op LÓree du Bois,

Wardo

Dit bericht is gesloten. Er kan niet verder op gereageerd worden. Blijf rustig en ga verder.

Statistieken